Hay,
Heb juist een spel online gespeeld en mijn tegenstander beweerde het volgende:
Ik had een Elvish Champion en een Timberwatch Elf liggen en hij legt in zijn beurt een Horobi, Death's Wail neer.
Hij zegt dat mijn Timberwatch Elf getarget is door Elvish Champion en dat ik hem moet destroyen.
Volgens mij is hij helemaal geen target omdat Elvish Champion zegt: "Other elves" en niet "target elf".
Wie heeft er gelijk?
Horobi, Death's Wail
Moderator: Admins & Moderators
-
ijsbiertje
- Expert
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
Heel soms is de tekst van oudere kaarten aangepast en staat er nu wel target waar dat vroeger niet stond, maar zoiets is echt heel erg zeldzaam en zal niet voorkomen als je met nieuwere kaarten speelt. Als er geen target staat zal er in 99.9% van de gevallen ook echt niet getarget worden en in dat geval moet degene die met die kaart speelt maar zelf met een overtuigend argument komen.
mazzel
pi
Heel soms is de tekst van oudere kaarten aangepast en staat er nu wel target waar dat vroeger niet stond, maar zoiets is echt heel erg zeldzaam en zal niet voorkomen als je met nieuwere kaarten speelt. Als er geen target staat zal er in 99.9% van de gevallen ook echt niet getarget worden en in dat geval moet degene die met die kaart speelt maar zelf met een overtuigend argument komen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.