Hai,
Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinige meiden op dit forum (gelijk benieuwd, zijn er meerdere meiden hier?)
28 jaar, woon in Emmen en heb het spel leren kennen via mijn zéér verslaafde vriend
Ik heb er nog niet zo heel veel verstand van, maar speel regelmatig samen met hem een spelletje.
De reden dat ik me hier heb aangemeld is omdat we waarschijnlijk binnenkort een online magicwinkel gaan overnemen en ik me wat meer wil verdiepen in alles wat met magic te maken heeft.
Jullie zijn vast ervaringsdeskundigen hier
Groetjes!
Effe voorstellen
Moderator: Admins & Moderators
- evilpoffertje
- Adept
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
welkom!
Je bent in ieder geval niet de eerste dame hier, maar ze zijn wel vrij zeldzaam. Op het moment zitten er geen anderen bij de actieve gebruikers (voor zover ik weet). In het verleden zijn er wel een paar geweest. Ik ken ook wel een paar meiden die het spel kennen en/of actief spelen, maar het blijft toch vreemd genoeg voornamelijk iets voor jongens.
Ik ben wel nieuwsgierig welke online magic winkel jullie dan over willen nemen (en of daar al een forum bij zit ).
Maareh, mocht je vragen hebben of zo, stel die natuurlijk gerust. Je vindt hier misschien niet de grootst mogelijke gebruikersgroep voor een magic forum, maar veel soorten spelers zijn vertegenwoordigd en er zijn er genoeg die de regels goed genoeg snappen om uitleg te geven.
mazzel
pi
welkom!
Je bent in ieder geval niet de eerste dame hier, maar ze zijn wel vrij zeldzaam. Op het moment zitten er geen anderen bij de actieve gebruikers (voor zover ik weet). In het verleden zijn er wel een paar geweest. Ik ken ook wel een paar meiden die het spel kennen en/of actief spelen, maar het blijft toch vreemd genoeg voornamelijk iets voor jongens.
Ik ben wel nieuwsgierig welke online magic winkel jullie dan over willen nemen (en of daar al een forum bij zit ).
Maareh, mocht je vragen hebben of zo, stel die natuurlijk gerust. Je vindt hier misschien niet de grootst mogelijke gebruikersgroep voor een magic forum, maar veel soorten spelers zijn vertegenwoordigd en er zijn er genoeg die de regels goed genoeg snappen om uitleg te geven.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.