deals/dealt squirrel
Moderator: Admins & Moderators
deals/dealt squirrel
goeieavond,
heb hier wat Druid's call liggen. dit zegt dat als druid is is dealt damage, wilt dat zeggen als het verdedigt dat je zoveel tokens in play mag brengen?
En heb ook deze 2 kaarten:earthcraft en
squirrel nest.
Kan ik dan in 1 beurt onneindig veel tokens leggen?
landje tappen met squirrel nest. landje untappe met earthcraft. enzovoorts...
dan heb ik ook nog wat parallel evolution
heb hier wat Druid's call liggen. dit zegt dat als druid is is dealt damage, wilt dat zeggen als het verdedigt dat je zoveel tokens in play mag brengen?
En heb ook deze 2 kaarten:earthcraft en
squirrel nest.
Kan ik dan in 1 beurt onneindig veel tokens leggen?
landje tappen met squirrel nest. landje untappe met earthcraft. enzovoorts...
dan heb ik ook nog wat parallel evolution
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
je omschrijving is vrij onduidelijk, maar ik zal een poging wagen:
- als het creature waar de call op ligt damage krijgt, dan krijg je tokens. Als je dus blockt en je creature krijgt daardoor damage dan maak je zoveel tokens als je creature damage krijgt.
- ja, token bouwen, met token landje untappen, nieuw token bouwen.
- wat is je vraag over parallel evolution?
mazzel
pi
je omschrijving is vrij onduidelijk, maar ik zal een poging wagen:
- als het creature waar de call op ligt damage krijgt, dan krijg je tokens. Als je dus blockt en je creature krijgt daardoor damage dan maak je zoveel tokens als je creature damage krijgt.
- ja, token bouwen, met token landje untappen, nieuw token bouwen.
- wat is je vraag over parallel evolution?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
met dezelfde combo zonder de parallel heb je ze ook dubbel omdat je er zo lang mee door kunt gaan als je wilt. Overigens zijn er aardig veel kaarten die vrij makkelijk een voorraadje squirrels kunnen slopen, zo goed als gewonnen vind ik daarom wel een tikkeltje overdreven.
mazzel
pi
met dezelfde combo zonder de parallel heb je ze ook dubbel omdat je er zo lang mee door kunt gaan als je wilt. Overigens zijn er aardig veel kaarten die vrij makkelijk een voorraadje squirrels kunnen slopen, zo goed als gewonnen vind ik daarom wel een tikkeltje overdreven.
mazzel
pi
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Tremor blijft een komische kaart tegen dat soort acties...
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
of pyroclasm, wrath of god of evacuation om maar een paar te noemen. Overrun is echt heel erg niet nodig als je toch al heel veel tokens hebt.
mazzel
pi
of pyroclasm, wrath of god of evacuation om maar een paar te noemen. Overrun is echt heel erg niet nodig als je toch al heel veel tokens hebt.
mazzel
pi
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
echt zo jammer dat het een sorcery is. Maar ik had die kaart nog nooit opgemerkt, die gaat zeker bij mijn wants, erg cool.
EDIT: hmm, hij staat er al bij
mazzel
pi
echt zo jammer dat het een sorcery is. Maar ik had die kaart nog nooit opgemerkt, die gaat zeker bij mijn wants, erg cool.
EDIT: hmm, hij staat er al bij
mazzel
pi
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik bleek dus gewoon 1 kopietje van de kaart in mijn "zoek" stapel (kaarten waar ik er nog meer van zoek) te hebben zitten en ook 3 kopietjes in mijn "ruil" stapel, dus ik heb nu al een playset. Lekker scherp dus...
@johanvl: ik vind persoonlijk een pernicious deed voor 0 of meer mana een erg leuke manier om heel wat tokens te slopen. Het is ook goed mogelijk dat je die kaart in mijn decks terug ziet. Net als de meeste andere al genoemde kaarten.
mazzel
pi
ik bleek dus gewoon 1 kopietje van de kaart in mijn "zoek" stapel (kaarten waar ik er nog meer van zoek) te hebben zitten en ook 3 kopietjes in mijn "ruil" stapel, dus ik heb nu al een playset. Lekker scherp dus...
@johanvl: ik vind persoonlijk een pernicious deed voor 0 of meer mana een erg leuke manier om heel wat tokens te slopen. Het is ook goed mogelijk dat je die kaart in mijn decks terug ziet. Net als de meeste andere al genoemde kaarten.
mazzel
pi