wie durf de uitdaging aan

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Sengir Vampire
Expert
Berichten: 74
Lid geworden op: do sep 27, 2007 2:21 pm
Locatie: Hellevoetsluis

wie durf de uitdaging aan

Bericht door Sengir Vampire »

woon jij in zh en hou je van een potje magic. ik daag je uit. ik heb al 9 jaar geen potje meer gespeeld maar was toen vrijwel onverslaanbaar ik wil graag weer beginnen maar ken niemand die het speelt. ik heb alleen kaarten uit de series van 1994 t/m 1998.
Magic is just an Illusion.

My Inner Child Is A Mean Little F#cker.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

helaas te ver
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

inderdaad wat ver weg, maar in ieder geval veel succes en stel hier gerust vragen over nieuwere kaarten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

ik denk trouwens, dat de meeste hier je nog wel aankunnen;)
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

denk dat je je daar nog in kunt vergissen. Hij heeft dus gespeeld tot en met tempest block. Dat block was erg snel. Daarnaast zijn in voorgaande sets een aantal hele goeie kaarten gedrukt (neem de restricted list er eens bij). Afhankelijk van hoe serieus hij gespeeld heeft zou het je nog erg tegen kunnen vallen. De meeste decks die ik hier zie zouden het nog best moeilijk hebben tegen een goed rec-sur deck uit die tijd, of anders is sligh met bv pup en scroll als basis zeker niet slecht. Je zou zelfs een necro deck ("black summer" was ergens in die tijd) of een prosbloom deck tegen kunnen komen.

Natuurlijk zou hij ook voor de lol gespeeld kunnen hebben en dan heb je een aardige kans dat de meeste mensen hier wel een kans zullen maken. Maar ook dan zou ik er niet vanuit gaan dat je per se wint, want misschien heeft hij wel net een deck dat heel goed blijkt tegen een bepaald soort modern deck dat jij toevallig speelt. Ik bedoel, ken jij veel kaarten tussen 1994 en 1998, en heb jij tegen veel decks gespeeld uit die tijd?

Ik had een beetje zin om hier fanatiek op in te gaan, weet eigenlijk niet waarom. Misschien dat ik liever iemand die weer terug komt bij het spel aanmoedig. Sengir Vampire, ik heb vertrouwen in je ;).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sengir Vampire
Expert
Berichten: 74
Lid geworden op: do sep 27, 2007 2:21 pm
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Sengir Vampire »

ik kocht toen zoveel dat ik bijna alle series die ik kocht compleet heb. bij een paar mis ik net 1 of 2 kaarten (ice age bv) ik speelde toen meestal met een groen "Overrun dek" er zaten soms ook een paar zwarte kaarten bij afhankelijk van de tegenstander. met dit dek versloeg ik de meeste tegenstander in 1 aanval.

ik had ook een zwart "Necropotence dek" en een "Sorceress Queen dek". Necropotence spreekt voor zich en dat sorceress queen dek gebruikte ik soms dat was meer een pest dek met als hoofdkaarten Sorceress Queen in combo met Dwarven Thaumaturgist.
Magic is just an Illusion.

My Inner Child Is A Mean Little F#cker.
Gebruikersavatar
Sengir Vampire
Expert
Berichten: 74
Lid geworden op: do sep 27, 2007 2:21 pm
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Sengir Vampire »

oja ik had ook een "Stasis dek" maar daar ben ik nooit echt fan van geweest het werkt wel maar ik vond het saai om mee te spelen.
Magic is just an Illusion.

My Inner Child Is A Mean Little F#cker.
Gebruikersavatar
Sengir Vampire
Expert
Berichten: 74
Lid geworden op: do sep 27, 2007 2:21 pm
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Sengir Vampire »

ik vind de nieuwe series en de nieuwe kaarten echt heel vet ik zou ze graag kopen maar vind dit zonde omdat ik niemand heb om tegen te spelen :twisted:
Magic is just an Illusion.

My Inner Child Is A Mean Little F#cker.
Gebruikersavatar
Sengir Vampire
Expert
Berichten: 74
Lid geworden op: do sep 27, 2007 2:21 pm
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Sengir Vampire »

waar kan ik trouwens een restricted list vinden waar alle kaarten op staan??? en weet iemand maybe hoe ik met spelers in contact kan komen uit mijn omgeving??? vroeger zaten er in hellevoet en oostvoorne magic winkels maar die zijn al lang gesloten. ik kan hier ook nergens kaarten kopen.
Magic is just an Illusion.

My Inner Child Is A Mean Little F#cker.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Er zit een edit-knop op alle berichten die je post..

Een restricted lijst kan je vinden op de site van de Wizards (www.magicthegathering.com).

Om in contact te komen:
Probeer een spellenwinkel oid te vinden waar mensen evt zouden kunnen spelen. Hang kaartjes op in de supermarkt, en post veel op fora.. Op een gegeven moment is er wel iemand die er op reageert.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

pi schreef:Oy,

denk dat je je daar nog in kunt vergissen. Hij heeft dus gespeeld tot en met tempest block. Dat block was erg snel. Daarnaast zijn in voorgaande sets een aantal hele goeie kaarten gedrukt (neem de restricted list er eens bij). Afhankelijk van hoe serieus hij gespeeld heeft zou het je nog erg tegen kunnen vallen. De meeste decks die ik hier zie zouden het nog best moeilijk hebben tegen een goed rec-sur deck uit die tijd, of anders is sligh met bv pup en scroll als basis zeker niet slecht. Je zou zelfs een necro deck ("black summer" was ergens in die tijd) of een prosbloom deck tegen kunnen komen.

Natuurlijk zou hij ook voor de lol gespeeld kunnen hebben en dan heb je een aardige kans dat de meeste mensen hier wel een kans zullen maken. Maar ook dan zou ik er niet vanuit gaan dat je per se wint, want misschien heeft hij wel net een deck dat heel goed blijkt tegen een bepaald soort modern deck dat jij toevallig speelt. Ik bedoel, ken jij veel kaarten tussen 1994 en 1998, en heb jij tegen veel decks gespeeld uit die tijd?

Ik had een beetje zin om hier fanatiek op in te gaan, weet eigenlijk niet waarom. Misschien dat ik liever iemand die weer terug komt bij het spel aanmoedig. Sengir Vampire, ik heb vertrouwen in je ;).

mazzel

pi
Klopt, maar als jij met een T1 GAT deck tegen mijn Block Constructed Korlash deck speelt, dan win je ook. Je moet natuurlijk wel vergelijkbare decks spelen. Zelf had ik ook de indruk dat meneer Sengir het meer over zijn eigen kwaliteiten had dan de decks die hij speelt.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

idd dragonheart, daar duidde ik dus ook op.

het zou natuurlijk kunnen zijn, dat hji wel degelijk goed is. maar om met zon post als wie durt te beginnen op een forum... nee srry.
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mijn punt was dat je nogal dom overkomt wanneer je beweert makkelijk van iemand te kunnen winnen en je dan flink ingemaakt wordt. Een kans die altijd aanwezig is. Dit geldt natuurlijk zowel voor sumilidon als Sengir Vampire.

Ik zou zeggen, waarom proberen jullie niet een paar potjes op MWS?

De banned/restricted lists zijn hier te vinden:
http://www.wizards.com/default.asp?x=ju ... ces/banned

Je zou trouwens naar het spellenspektakel kunnen gaan als je mensen zoekt om mee te spelen. Verder kun je ook kijken voor spellenclubs en misschien zou je via ps-games kunnen achterhalen waar de voor jou dichtstbijzijnde winkel zit die magickaarten verkoopt? Met een beetje mazzel kun je daar wat achter laten met dat je mensen zoekt?

mazzel

pi

p.s. ik zou posts editten ook een goed idee vinden.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

ik heb het niet over het feit dat ik makkelijk van iemand kan winnen pi.

integendeel,van de meeste *pro,s* zou ik verliezen.


maar degenen met de grootste mond zijn meestal het slechtst.

natuurlijk heet ik hem van harte welkom enzo, en gun ik hem alle series die tot nu toe zijn uitgekomen, maar als je als eerst post wie durft plaatst, vind ik dit toch wel wat vaag overkomen.

sumi~,
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Waarom daag je hem niet gewoon uit voor een potje via MWS?

(Ik denk dat hij vooral probeerde te provoceren in de hoop dan sneller iemand te vinden die de uitdaging aan neemt).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie