kaart(en) gezocht
Moderator: Admins & Moderators
- Sengir Vampire
- Expert
kaart(en) gezocht
is er iemand die een creature kent me de volgende abillity: if .... deals damage to a creature destroy that creature at the end of turn. ik kan hem niet vinden.
Het moet echt zijn alleen "damage" om hem bijvoorbeeld te kunnen combineren met een kaart als Arcane Teachings.
Het moet echt zijn alleen "damage" om hem bijvoorbeeld te kunnen combineren met een kaart als Arcane Teachings.
Magic is just an Illusion.
My Inner Child Is A Mean Little F#cker.
My Inner Child Is A Mean Little F#cker.
alle creatures met deathtouch doden ze meteen, en volgens mij doet stone-tongue basilisk het at end of combat. ik weet niet of er creatures zijn die het at end of tur doen eigenlijk.
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
- Sengir Vampire
- Expert
- Sengir Vampire
- Expert
- Sengir Vampire
- Expert
Geen groene of witte Firewhip maar misschien is Viridian Longbow iets voor je?
Wees een beetje creatief met Force of Savagery. Als je bijvoorbeeld een Glorious Anthem hebt gaat ie niet meteen dood.
Je moet Fountain of Youth tappen om een leven te krijgen. Als je hem 3 keer kunt tappen en 6 mana betalen dan kun je 3 levens krijgen, maar dan moet je hem dus wel in de tussentijd untappen.
En als je en om een kaart heen zet dan wordt het een link: pox -> pox
Wees een beetje creatief met Force of Savagery. Als je bijvoorbeeld een Glorious Anthem hebt gaat ie niet meteen dood.
Je moet Fountain of Youth tappen om een leven te krijgen. Als je hem 3 keer kunt tappen en 6 mana betalen dan kun je 3 levens krijgen, maar dan moet je hem dus wel in de tussentijd untappen.
En als je en om een kaart heen zet dan wordt het een link: pox -> pox
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
en nog een opmerking, je kunt eerdere posts editen, doe liever niet 3 posts achter elkaar, zeker niet als er een hele korte tijd tussen zit.
mazzel
pi
en nog een opmerking, je kunt eerdere posts editen, doe liever niet 3 posts achter elkaar, zeker niet als er een hele korte tijd tussen zit.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Sengir Vampire
- Expert