geinig
Moderator: Admins & Moderators
-
- Master
- Contacteer:
geinig
Desolation Angel en Mageta the Lion.
Ik dacht er aan toen ik vanmorgen op school zat. Best wel humor opzich.
Zo werkt ie:
1ste beurt:
Eerst breng je Mageta in het spel, dan wacht je een beurt.(zorg wel dat je voldoende mana hebt want de rest moet in 1 beurt om het ultieme effect te krijgen!!!).
2e beurt:
Doe mageta's abillity en vernietig alle creatures behalve hem.
Dan gooi je Desolation Angel in het spel MET kicker.
Het gevolg is dus dat jij de enige bent met creatures. En de rest kan er niks tegen doen, hebben geen mana voor spells en geen mana voor creatures. Dan kun je ze dus gewoon dood stompen
Ook had ik een vraagje:
Als je creatures met: Protection from white hebt. Worden die dan ook vernietigd door Mageta's abillity???
Ik dacht er aan toen ik vanmorgen op school zat. Best wel humor opzich.
Zo werkt ie:
1ste beurt:
Eerst breng je Mageta in het spel, dan wacht je een beurt.(zorg wel dat je voldoende mana hebt want de rest moet in 1 beurt om het ultieme effect te krijgen!!!).
2e beurt:
Doe mageta's abillity en vernietig alle creatures behalve hem.
Dan gooi je Desolation Angel in het spel MET kicker.
Het gevolg is dus dat jij de enige bent met creatures. En de rest kan er niks tegen doen, hebben geen mana voor spells en geen mana voor creatures. Dan kun je ze dus gewoon dood stompen
Ook had ik een vraagje:
Als je creatures met: Protection from white hebt. Worden die dan ook vernietigd door Mageta's abillity???
~~Fantasy is our master, we master our fantasy~~
nee,
ik ben dan lekker aan het winnen, speelt hij aan het einde van mijn beurt een rout.
dan is het zijn beurt en speelt hij een deso met kicker.
meestal kan ik nog wel een creature inleggen maar aangezien deso vliegt schiet het ook niet op
en na +- 4 beurten ben ik dood
ik ben dan lekker aan het winnen, speelt hij aan het einde van mijn beurt een rout.
dan is het zijn beurt en speelt hij een deso met kicker.
meestal kan ik nog wel een creature inleggen maar aangezien deso vliegt schiet het ook niet op
en na +- 4 beurten ben ik dood
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
dat heeft toch gen nut,
je kan hem niet terminaten voordat hij in het spel is,
is hij in het spel, kan je hem ook niet meer terminaten wand dan zijn alle landjes weg
(ik heb meestal al wel 3 landjes in mijn hand gespaard ofzo, maar die kan ik niet snel genoeg in het spel leggen)
je kan hem niet terminaten voordat hij in het spel is,
is hij in het spel, kan je hem ook niet meer terminaten wand dan zijn alle landjes weg
(ik heb meestal al wel 3 landjes in mijn hand gespaard ofzo, maar die kan ik niet snel genoeg in het spel leggen)
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Nee het werkt zo.
1. Hij tapt zijn landjes voor de Deso Angel.
2. Hij noemt de naam van de kaart die hij gaat spelen.
3. Dan tap jij mana voor de removal of bounce spell die je wilt gaan spelen.
4. De mana die jij getapt hebt blijft in je manapool totdat alle spell resolved zijn.
5. Deso Angel komt op tafel.
6. Met de mana die je nog in je manapool hebt speel je de revomal of bounce spell.
7. Ieder begint nu weer met een lege tafel.
GFORCE
1. Hij tapt zijn landjes voor de Deso Angel.
2. Hij noemt de naam van de kaart die hij gaat spelen.
3. Dan tap jij mana voor de removal of bounce spell die je wilt gaan spelen.
4. De mana die jij getapt hebt blijft in je manapool totdat alle spell resolved zijn.
5. Deso Angel komt op tafel.
6. Met de mana die je nog in je manapool hebt speel je de revomal of bounce spell.
7. Ieder begint nu weer met een lege tafel.
GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!