Goeiemiddag,
kwil graag een deck maken met volgende kaarten:
Cursed Rack
Rackling
The Rack
Wheel of torture
Welke kaarten kan ik hiervoor nog gebruiken?
Alle ideetjes zijn welkom,
Grtz
Edit: card tags toegevoegd ~pi~
The Rack
Moderator: Admins & Moderators
je kunt de tenth edition lavaborn muse gebruiken.
en ik zou kaarten spelen die de tegenstander laten discarden zoals mind rot of cry of contrition
en ik zou kaarten spelen die de tegenstander laten discarden zoals mind rot of cry of contrition
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ja joh, die doet veel meer damage .
Je wilt in ieder geval dingen spelen die zorgen dat je tegenstander minder kaarten in hand heeft, bv discard, maar een tempting wurm werkt waarschijnlijk ook wel. Bottomless pit kan een goeie optie zijn voor multiplayer, in single player zou ik mikken op creatures zoals hypnotic specter.
mazzel
pi
ja joh, die doet veel meer damage .
Je wilt in ieder geval dingen spelen die zorgen dat je tegenstander minder kaarten in hand heeft, bv discard, maar een tempting wurm werkt waarschijnlijk ook wel. Bottomless pit kan een goeie optie zijn voor multiplayer, in single player zou ik mikken op creatures zoals hypnotic specter.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Heb ook al eens zo'n deck gemaakt rond die kaarten.
Ik neem dat je format gewoon casual is?
Ik zou zeker opteren voor deze kaarten
Hymn To Tourach
Duress
Blackmail
Funeral Charm
Je kan ook gewoonweg geen creatures spelen, en al de damage laten delen door de rack gevallen en/of Megrim. Deze combinatie werkt heel goed maar dan moet je wel zien dat je wat draw hebt in je deck, zoals Night's Whisper en genoeg creature destroy zoals Diabolic Edict.
grtz
Ik neem dat je format gewoon casual is?
Ik zou zeker opteren voor deze kaarten
Hymn To Tourach
Duress
Blackmail
Funeral Charm
Je kan ook gewoonweg geen creatures spelen, en al de damage laten delen door de rack gevallen en/of Megrim. Deze combinatie werkt heel goed maar dan moet je wel zien dat je wat draw hebt in je deck, zoals Night's Whisper en genoeg creature destroy zoals Diabolic Edict.
grtz