deck:hello angel
Moderator: Admins & Moderators
deck:hello angel
weer begonnen met magic..... en hier dus weer een nieuw deckje:)
// Lands
2 [GP] Orzhov Basilica
3 [9E] Plains (4)
1 [TSP] Swamp (4)
3 [GP] Godless Shrine
4 [DIS] Hallowed Fountain
2 [TSP] Island (4)
3 [9E] Underground River
1 [TSP] Urza's Factory
1 [RAV] Watery Grave
2 [TSP] Flagstones of Trokair
1 [PLC] Urborg, Tomb of Yawgmoth
// Creatures
3 [GP] Angel of Despair
2 [PLC] Body Double
4 [DIS] Court Hussar
2 [TSB] Akroma, Angel of Wrath
3 [GP] Skeletal Vampire
// Spells
4 [DIS] Azorius Signet
4 [RAV] Remand
2 [RAV] Dimir Signet
1 [TSP] Phyrexian Totem
4 [9E] Wrath of God
4 [RAV] Compulsive Research
2 [9E] Persecute
2 [9E] Tidings
ik denk dat dit meer op fun is gericht,maar met wat wijzigingen werkt het vast wel op een dergelijk toernooi:)
tips en suggesties zijn van harte welkom, zolang het maar T2 blijft;)
Greetings,
Sumilidon
// Lands
2 [GP] Orzhov Basilica
3 [9E] Plains (4)
1 [TSP] Swamp (4)
3 [GP] Godless Shrine
4 [DIS] Hallowed Fountain
2 [TSP] Island (4)
3 [9E] Underground River
1 [TSP] Urza's Factory
1 [RAV] Watery Grave
2 [TSP] Flagstones of Trokair
1 [PLC] Urborg, Tomb of Yawgmoth
// Creatures
3 [GP] Angel of Despair
2 [PLC] Body Double
4 [DIS] Court Hussar
2 [TSB] Akroma, Angel of Wrath
3 [GP] Skeletal Vampire
// Spells
4 [DIS] Azorius Signet
4 [RAV] Remand
2 [RAV] Dimir Signet
1 [TSP] Phyrexian Totem
4 [9E] Wrath of God
4 [RAV] Compulsive Research
2 [9E] Persecute
2 [9E] Tidings
ik denk dat dit meer op fun is gericht,maar met wat wijzigingen werkt het vast wel op een dergelijk toernooi:)
tips en suggesties zijn van harte welkom, zolang het maar T2 blijft;)
Greetings,
Sumilidon
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
is it really me looking back?
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
hoe ga je zorgen al die vrij dure creatures tijdig te spelen? Het lijkt me dat je met iets minder ook wel toe zou kunnen.
mazzel
pi
hoe ga je zorgen al die vrij dure creatures tijdig te spelen? Het lijkt me dat je met iets minder ook wel toe zou kunnen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Berichten: 2422
- Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
tijdje lopen knutselen.. hier op uitgekomen
// Lands
2 [GP] Orzhov Basilica
3 [9E] Plains (4)
2 [TSP] Swamp (4)
3 [GP] Godless Shrine
4 [DIS] Hallowed Fountain
1 [TSP] Island (4)
3 [9E] Underground River
1 [TSP] Urza's Factory
1 [RAV] Watery Grave
2 [TSP] Flagstones of Trokair
1 [PLC] Urborg, Tomb of Yawgmoth
// Creatures
3 [GP] Angel of Despair
2 [PLC] Body Double
4 [DIS] Court Hussar
2 [TSB] Akroma, Angel of Wrath
3 [10E] Ancestor's Chosen
// Spells
4 [DIS] Azorius Signet
4 [RAV] Remand
2 [RAV] Dimir Signet
4 [9E] Wrath of God
4 [RAV] Compulsive Research
2 [10E] Tidings
3 [OD] Zombify
is het wat?
// Lands
2 [GP] Orzhov Basilica
3 [9E] Plains (4)
2 [TSP] Swamp (4)
3 [GP] Godless Shrine
4 [DIS] Hallowed Fountain
1 [TSP] Island (4)
3 [9E] Underground River
1 [TSP] Urza's Factory
1 [RAV] Watery Grave
2 [TSP] Flagstones of Trokair
1 [PLC] Urborg, Tomb of Yawgmoth
// Creatures
3 [GP] Angel of Despair
2 [PLC] Body Double
4 [DIS] Court Hussar
2 [TSB] Akroma, Angel of Wrath
3 [10E] Ancestor's Chosen
// Spells
4 [DIS] Azorius Signet
4 [RAV] Remand
2 [RAV] Dimir Signet
4 [9E] Wrath of God
4 [RAV] Compulsive Research
2 [10E] Tidings
3 [OD] Zombify
is het wat?
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
is it really me looking back?
- system_failure
- Master
- Berichten: 191
- Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
- Locatie: lede
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
ik geloof ook dat het met name de bedoeling is om de kaarten gewoon te casten. Beetje de tegenstander bezig houden tot je genoeg mana hebt en zo.
mazzel
pi
ik geloof ook dat het met name de bedoeling is om de kaarten gewoon te casten. Beetje de tegenstander bezig houden tot je genoeg mana hebt en zo.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
het kan aan mij liggen hoor, maar je hebt al aardig wat schade te pakken, miss ben je zelfs al wel dood, voordat je echt wat hebt opgelegd
helemaal nu er veel decks int cicuit zijn die de tegenstander voor beurt 3 dood willen hebben
maar verder ist wel een leuk deckje, je maakt goed gebruik van alle ability's en spells, alles is altijd wel te gebruiken zo gezegd
helemaal nu er veel decks int cicuit zijn die de tegenstander voor beurt 3 dood willen hebben
maar verder ist wel een leuk deckje, je maakt goed gebruik van alle ability's en spells, alles is altijd wel te gebruiken zo gezegd
nou jah geen beurt 2 of 3 maar een beurt 4, nog snel.
beurt 1 - Forest --> Birds
beurt 2 - land --> Megrim
beurt 3 - land --> Urza's Guilt
beurt 4 - ----- --> Urza's Guilt
en er zullen vast nog wel wat mogelijkheden zijn. tuurlijk je zal eerst de kaarten in je hand moeten zien te krijgen, maar het is mogelijk.
je hebt iig vaak al een heel pak schade te pakken. dus ik zou zeggen van, doe er wat goedkope stoppers in, zodat je redelijk veilig bent totdat er wat int spel komt.
maar zoals ik al eerder zei, tis een leuk fun deckje en ik denk dat het best leuk kan spelen.
beurt 1 - Forest --> Birds
beurt 2 - land --> Megrim
beurt 3 - land --> Urza's Guilt
beurt 4 - ----- --> Urza's Guilt
en er zullen vast nog wel wat mogelijkheden zijn. tuurlijk je zal eerst de kaarten in je hand moeten zien te krijgen, maar het is mogelijk.
je hebt iig vaak al een heel pak schade te pakken. dus ik zou zeggen van, doe er wat goedkope stoppers in, zodat je redelijk veilig bent totdat er wat int spel komt.
maar zoals ik al eerder zei, tis een leuk fun deckje en ik denk dat het best leuk kan spelen.
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
urza's guilt is niet type 2 legaal.
Merk op dat je van de 12 kaarten die je maximaal tegen beurt 4 gezien hebt er 4 specifiek gepakt moet hebben, en daarnaast nog 3 landjes nodig hebt waarvan er 1 zwart levert. Merk ook op dat je jezelf 3 kaarten laat discarden in beurt 3, waardoor de guilt de enige kaart moet zijn die je nog in je hand houdt, of je hem precies moet pakken in beurt 4. Mocht jij begonnen zijn dan heb je een kaart minder en moet je de 2e guilt precies beurt 4 pakken.
Bovenstaand deck is voor type 2 bedoelt. Er hoeft dus sowieso geen rekening gehouden te worden met de combo die jij noemt. Wel zijn er andere combo's waar het deck problemen mee kan krijgen. Net als jouw combo zijn die heel moeilijk zo goed te krijgen dat ze beurt 4 af gaan, zeker in type 2, waar die snelheid gewoon vrijwel nooit te vinden is door het kleine aantal sets waar de decks uit gemaakt moeten worden. Wanneer er combo decks zijn die wel zo snel zijn dan zal wizards daar waarschijnlijk zelf wat aan doen door middel van een banning.
Niet dat ik geen twijfels zette bij de snelheid waarmee de kaarten te spelen waren, maar toendertijd was dit deck wel vrij populair in type 2, dus blijkbaar werkte het op de een of andere manier.
Probleem is natuurlijk dat door de rotatie van het format het deck zelf nu niet meer type 2 legaal is. Wat de discussie een beetje nutteloos maakt, tenzij iemand een suggestie doet voor een update van het deck voor een ander formaat.
mazzel
pi
urza's guilt is niet type 2 legaal.
Merk op dat je van de 12 kaarten die je maximaal tegen beurt 4 gezien hebt er 4 specifiek gepakt moet hebben, en daarnaast nog 3 landjes nodig hebt waarvan er 1 zwart levert. Merk ook op dat je jezelf 3 kaarten laat discarden in beurt 3, waardoor de guilt de enige kaart moet zijn die je nog in je hand houdt, of je hem precies moet pakken in beurt 4. Mocht jij begonnen zijn dan heb je een kaart minder en moet je de 2e guilt precies beurt 4 pakken.
Bovenstaand deck is voor type 2 bedoelt. Er hoeft dus sowieso geen rekening gehouden te worden met de combo die jij noemt. Wel zijn er andere combo's waar het deck problemen mee kan krijgen. Net als jouw combo zijn die heel moeilijk zo goed te krijgen dat ze beurt 4 af gaan, zeker in type 2, waar die snelheid gewoon vrijwel nooit te vinden is door het kleine aantal sets waar de decks uit gemaakt moeten worden. Wanneer er combo decks zijn die wel zo snel zijn dan zal wizards daar waarschijnlijk zelf wat aan doen door middel van een banning.
Niet dat ik geen twijfels zette bij de snelheid waarmee de kaarten te spelen waren, maar toendertijd was dit deck wel vrij populair in type 2, dus blijkbaar werkte het op de een of andere manier.
Probleem is natuurlijk dat door de rotatie van het format het deck zelf nu niet meer type 2 legaal is. Wat de discussie een beetje nutteloos maakt, tenzij iemand een suggestie doet voor een update van het deck voor een ander formaat.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.