tornooitje...10 - 11 november

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
magiclynda
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo okt 31, 2007 8:26 pm

tornooitje...10 - 11 november

Bericht door magiclynda »

iemand zin ? www.gunk.be
Lan-tornooi en TCG tornooien.

We zoeken nog spelers , judge en demo-mensen voor de beurs

inschrijven kan je ook via de link op de pagina
http://www.themoviezone.ning.com

link aan linkerzijde
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

de tweede link lijkt te leiden naar een generieke portal site zonder verder een relevante link. De eerste site is wel intressant, jammer dat het zo'n eind weg is (ik vermoed dat jullie geen reisje Amsterdam - België gaan vergoeden voor demo mensen, of spelers wat dat betreft).

Ik vind de eerste site trouwens een beetje vreemd, de eerste keer dat ik hem open beland ik bij een pagina over het evenement, de 2e keer bij een algemen site waar ik zo snel niks over het evenement zie. Op die 2e site werken de links verder erg brak

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
magiclynda
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo okt 31, 2007 8:26 pm

Bericht door magiclynda »

pi schreef:Oy,

de tweede link lijkt te leiden naar een generieke portal site zonder verder een relevante link.

Ik vind de eerste site trouwens een beetje vreemd, de eerste keer dat ik hem open beland ik bij een pagina over het evenement, de 2e keer bij een algemen site waar ik zo snel niks over het evenement zie. Op die 2e site werken de links verder erg brak

mazzel

pi
Bedankt voor de opmerking. Ik heb de link nu aangepast . Er stond .be en het moest .com zijn

De eerste site is van de tweede partner die de beurs organiseert. Daar klik je op het logo van GUNKcon om meer te weten te komen.

sorry voor de foute link !!!
Plaats reactie