wat was je eerste pakje?
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Re: wat was je eerste pakje?
Sja, het verandert niet zo hard . Kreeg kort daarna voor mijn verjaardag wat ice age boosters en een rivals start set (de "kazz en zakk" decks).pi schreef:voor mij was dat 5th edition en tempest
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Mijn eerste pakje was een shadowmoor pre-built deck, die heet "Overkill". Speel nog niet zo lang dus xD
Goedkoop Webdesign: www.jaapz.nl
Hallo,
Compleet nieuw hier.
Mijn eerste magic pak was een 4th edition 2 player starter set. Ik heb de doos nog is ie wel beschadigd door de jaren heen. Later nog erg veel 4th edition boosters gekocht.
Momenteel probeer ik alle series met het oude artwork compleet te krijgen, die nieuwe layout is lelijk. Eigenlijk dus alleen van revised en hoger (daarvoor vind ik de kaarten veel te duur).
Compleet nieuw hier.
Mijn eerste magic pak was een 4th edition 2 player starter set. Ik heb de doos nog is ie wel beschadigd door de jaren heen. Later nog erg veel 4th edition boosters gekocht.
Momenteel probeer ik alle series met het oude artwork compleet te krijgen, die nieuwe layout is lelijk. Eigenlijk dus alleen van revised en hoger (daarvoor vind ik de kaarten veel te duur).
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
Je bedoelt die met de kazz en zakk deck? Da's dezelfde als die ik een paar posts hier boven ook noemde. Grappig genoeg was het een 4th edition uitbreiding met 1996 als jaartal en sommige tekst layout net even anders.
mazzel
pi
Je bedoelt die met de kazz en zakk deck? Da's dezelfde als die ik een paar posts hier boven ook noemde. Grappig genoeg was het een 4th edition uitbreiding met 1996 als jaartal en sommige tekst layout net even anders.
mazzel
pi
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
kun jij het verschil zien met deze van buitenaf?
http://www.trollandtoad.com/p87544.html
Maar inderdaad, kan dus ook heel goed een 4th zijn, bedankt voor de verbetering.
mazzel
pi
kun jij het verschil zien met deze van buitenaf?
http://www.trollandtoad.com/p87544.html
Maar inderdaad, kan dus ook heel goed een 4th zijn, bedankt voor de verbetering.
mazzel
pi