Spelers gezocht Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden
Moderator: Admins & Moderators
Spelers gezocht Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden
Hallo, sorry dat ik het niet kon laten. En ondanks dat dit een rustige site is, wou ik toch even een 'advertentie' plaatsen. (Nadat ik meerdere van deze topic heb gezien!)
Ik zoek dus spelers in de omgeving van Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden en alle kleine plekken daaromheen! Ik ken namelijk nog niemand in de buurt die het spel speelt. Ik speel trouwens in Spellenhuis Haarlem! (Weet niks wat meer in de buurt is!)
Dus mochten er spelers, of zelfs 'clubs' in de buurt zijn please te melden! Thx!
Ik zoek dus spelers in de omgeving van Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden en alle kleine plekken daaromheen! Ik ken namelijk nog niemand in de buurt die het spel speelt. Ik speel trouwens in Spellenhuis Haarlem! (Weet niks wat meer in de buurt is!)
Dus mochten er spelers, of zelfs 'clubs' in de buurt zijn please te melden! Thx!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
Amsterdam, Purmerend of Hoorn kun je proberen als je iets zoekt wat ook niet heel ver weg is. Zoals je weet speel ik met ene groepje op zondag in Amsterdam. Ook zijn er op zondag en maandag mensen die samen gaan spelen, met zo'n 15-20 man. Op maandags ben ik er ook wel eens.
mazzel
pi
Amsterdam, Purmerend of Hoorn kun je proberen als je iets zoekt wat ook niet heel ver weg is. Zoals je weet speel ik met ene groepje op zondag in Amsterdam. Ook zijn er op zondag en maandag mensen die samen gaan spelen, met zo'n 15-20 man. Op maandags ben ik er ook wel eens.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Ja, ik herriner me dat nog. Maar ik zoch idd ook spelers die nog wat dichter bij de deur waren.
magic - basic land = gayness
I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
-
- Starter
-
- Advanced
- Contacteer:
Vanaf februari is er een nieuwe vereniging open in Driehuis (vlak naast het trein station, dus 5 minuten van Beverwijk, 12 minuten van Haarlem. 28 minuten van Amsterdam - allemaal een directe verbinding). 5 februari is er een Mirrodin Besieged Launch Party, een Sealed Deck toernooitje in een zeer vriendelijke sfeer - iedereen is welkom, zowel beginnende als ervaren spelers.
Vooralsnog enkel een facebook group, maar binnenkort staat de website online: http://www.magicers.nl.
Vooralsnog enkel een facebook group, maar binnenkort staat de website online: http://www.magicers.nl.
- Lolloler
- Adept
- Contacteer:
Leuk! Lekker dichtbij. 5 februari ben ik alleen in Valkenburg bij Redbull Crashed Ice.. Maar ik zal zeker eens komen spelen, en even op de facebook group kijken.
Wat word er vaak gespeelt daar? T2? Ben namelijk weer bezig meer T2 te spelen.. Ben ook gek van boosterdraft & sealed, en kan eventueel ook wel voor de spullen zorgen met mijn webwinkel?
Wat word er vaak gespeelt daar? T2? Ben namelijk weer bezig meer T2 te spelen.. Ben ook gek van boosterdraft & sealed, en kan eventueel ook wel voor de spullen zorgen met mijn webwinkel?
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
- Lolloler
- Adept
- Contacteer:
Ik volg momenteel de Facebook pagina! Ik zal zeker eens komen spelen.
Ik woon in Haarlem, dus kan ook wel een keer langs komen
Ben alleen wel een net nieuwe speler dus weet niet of het dan zin heeft om met de toernooitjes mee te doen? Moet het namelijk nog wel leren, al heb ik de basis wel door. Heb 1 deck standard en nog een zwart/blauw deck T2 waar ik vast mee zit (zie dit forum onder de thread U/B (voor een nieuwe speler). Advies is gevraagd! )
Ben alleen wel een net nieuwe speler dus weet niet of het dan zin heeft om met de toernooitjes mee te doen? Moet het namelijk nog wel leren, al heb ik de basis wel door. Heb 1 deck standard en nog een zwart/blauw deck T2 waar ik vast mee zit (zie dit forum onder de thread U/B (voor een nieuwe speler). Advies is gevraagd! )
- Lolloler
- Adept
- Contacteer:
Op de meeste toernooien is iedereen gewoon welkom hoor! De meeste spelers zijn gewoon aardig genoeg om je een handje te helpen en het eventueel extra uit te leggen!
-
- Starter
Re: Spelers gezocht Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden
Ik heb intresse in het aanbod dus stuur een keer een berucht ofzo
Ik ben niet een type 1 tot x speler of hoe dat okk heet ik speel echt alleen voor de lol.
Hoop snel eens iets te horen buiten dat om heb ik ook plaats om te spelen mocht dat nodig zijn
Mvg rens
Ik ben niet een type 1 tot x speler of hoe dat okk heet ik speel echt alleen voor de lol.
Hoop snel eens iets te horen buiten dat om heb ik ook plaats om te spelen mocht dat nodig zijn
Mvg rens
-
- Advanced
- Contacteer:
Re: Spelers gezocht Beverwijk/Heemskerk/IJmuiden
Inmiddels hebben we een tiental toernooien achter de rug en de sfeer zit er goed in! Iedereen, dus ook nieuwe spelers zijn welkom! We spelen vooralsnog alleen nog maar limited, dat betekent dat je zelf geen kaarten hoeft mee te nemen en je speelt met kaarten uit de boosters die je krijgt. We doen dit elke vrijdag (dus ook vanavond). Voor meer informatie, zie de (facebook) pagina op www.magicers.nl. Ik zal ook nog even een inschrijf topic aanmaken...