Reprint Black Lotus

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Reprint Black Lotus

Bericht door GForce »

Ik heb vernomen uit zeer betrouwbare bronnen dat WotC Black Lotus wil reprinten in 8th. Ook willen ze van de oudere dure kaarten (Ancestral, Morphling enzo) 2/3 gaan reprinten in de nieuw te komen series. We wachten met spanning af of dat ook echt zal gebeuren. Dit is allemaal bedoelt om de te hoge prijzen naar beneden te drukken.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wel 1 vraagje: 2/3 reprint???

hmmm....
gaan ze black lotus misschien meteen bannen????
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

gforce bedoelt waarschijnlijk van de oude dure kaarten tweederde herdrukken, alleen is het volgens mij vette bs.

Het zou type 2 volledig ontwrichten, het instorten van prijzen van p9 veroorzaken en daarmee veel mensen weg jagen van het spel (mensen die hun zuur verdiende geld hebben uitgegeven voor p9 hebben wel wat meer te klagen als die kelderen in waarde dan de mensen die dubbelland hebben lopen kopen en die nu wat minder waard gaan worden omdat extended roteerd).

Ik denk dat dit niet waar is wat betreft echt oude dure kaarten, maar ik kan me voorstellen dat morphling herdrukt wordt (gforce, waar zat je met je hoofd: morphling samen met ancestral recall (!!!) noemen als voorbeelden van OUDE DURE kaarten??? Morphling is oud nog duur in vergelijking met de ancestral recall!).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

2/3 deel van de oude kaarten.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nou het is echt geen BS. Ik ken een van de Pokemon mannen bij WotC en die heeft mij dat bevestogd.

Ik denk dat dit juist slim is. Denk eens na hoeveel boosters er gehaald zullen worden om een van deze pracht kaarten te bemachtigen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

De afdeling Managment zou het wel willen denk, maar het lijkt me vrij onlogisch. Aangezien de Wizards zelf hebben gezegd dat ze de P9 Out of Print hebben verklaard, en daarmee gezegd dat ze ze nooit meer zouden herdrukken (dat zeiden ze in '94, na Unlimited). Als ze het nu dus wel zouden doen, zou hun beleid aan alle kanten gaan wankelen, en dan vrees ik dat het hele bestaan van Magic op het spel staat...

Wat ik wel gehoord heb, is dat ze speciale versies willen uitgeven, een soort tweede collectors set..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nou hij wist het heel zeker en hij komt in 8th uit.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

8th

Bericht door lord of the squirrel »

kan je ook aan hem vragen wanneer 8th uitkomt dan
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Aangezien de basic series om de 2 jaar komen zal 8th waarschijnlijk in het 2e kwartaal van 2003 komen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

quizmaster, even een quiz-je: hoeveel kaarten zitten er in 7th waar dat ook van is gezegd? (hint: serra, mahamothi, shivan...)
ook quizmaster: derde collector's set in dat geval

Gforce, weet je heel zeker dat deze gozer je niet loopt te "#$!%"??? Het herdrukken van p9 is echt bs, dat werkt niet in type 2, type 2 wordt dan helemaal verpest! Morphling kan ik mij voorstellen, hoewel ik ook ergens heb gelezen dat de creatures van blauw wat achteruit moeten gaan, in plaats van beter moeten worden.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

reprints

Bericht door lord of the squirrel »

gforce heeft gelijk ga maar naar deze link en lees http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/rb9
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Toch beter lezen... in dt stuk zeggen ze dat sommige reprints de waarde vn de oude print niet hebben verminderd. Ze suggereren nog niet eens dat de P9 herprint zou worden. Ze geven wel aan dat de kans daarop superklein is..
Now I’m not saying we should (or would) reprint all of these cards. Sol Ring in particular is absurdly powerful (I’m surprised it wasn’t rotated out at the same time as the Moxes)
Als se Sol Ring al te powerfull vinden.. wat dan van de P9??
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Toch beter lezen... in dt stuk zeggen ze dat sommige reprints de waarde vn de oude print niet hebben verminderd. Ze suggereren nog niet eens dat de P9 herprint zou worden. Ze geven wel aan dat de kans daarop superklein is..
Now I’m not saying we should (or would) reprint all of these cards. Sol Ring in particular is absurdly powerful (I’m surprised it wasn’t rotated out at the same time as the Moxes)
Als se Sol Ring al te powerfull vinden.. wat dan van de P9??
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nou als ik dit artikel lees wordt er niet gezegt dat ze niet mer gereprint worden en dus blijft de mogelijkheid bestaan. Het zou best nep zijn want veel mensen kunnen dan nu hun duur spul (P9 en zo) niet meer verkopen.
Maar ik zeg nog een keer die gast was er heel erg zeker van dat dit zou gebeuren. :?: :!: :?: :!: :?: :!:


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

in het artikel gaat het duidelijk om het reprinten van kaarten als serra sengir, clone en juggernaut. Sol ring wordt al te goed gedacht, net zoals demonic tutor en psionic blast. Het gaat echt niet om het reprinten van absurd goeie kaarten als de p9, library of alexandria etc.

Er staat overigens zelfs niet in het artikel dat er ook maar een kans is dat de moxen herdrukt worden.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie