Boosterbox

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sengir Vampire
Expert
Berichten: 74
Lid geworden op: do sep 27, 2007 2:21 pm
Locatie: Hellevoetsluis

Boosterbox

Bericht door Sengir Vampire »

is er iemand die weet wat ongeveer de inhoud van een boosterbox is en of dat altijd zo is. bijv in top rare foil per boosterbox of 5 top rares per boosterbox ect
Magic is just an Illusion.

My Inner Child Is A Mean Little F#cker.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

da's onbekend. Voorbeeld, ik had uit 2 boxen lorwyn de 2 duurste kaarten van de set foil (garruk en thoughtseize), plus nog een foil rare, daarnaast nog 2 kopietjes van een van die dure kaarten (garruk) en 4 kopietjes van een andere dure kaart (gaddock teeg). Degene die de 3e box die er bij zat open maakte had niks van dit en vrijwel alleen maar goedkope kaarten.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sengir Vampire
Expert
Berichten: 74
Lid geworden op: do sep 27, 2007 2:21 pm
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Sengir Vampire »

oké ik had geen één rare foil en dan van de rares 1x Garruk Wildspeaker 1x Oona’s Prowler en 2x Ajani Goldmane de rest waren allemaal veel voorkomende rares die we allemaal al minimaal 4x hebben zoals Eyes of the Wisent, Ashling the Pilgrim, Wydwen, the Biting Gale ect.
Magic is just an Illusion.

My Inner Child Is A Mean Little F#cker.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

kijk anders bij mijn wants, ik zoek bv de ashling nog en ook nog wel andere goedkope kaarten van de set. Jij lijkt overigens betere kaarten open te hebben gemaakt dan in de eerder genoemde 3e box zaten, diegene had nog niet eens de garruk of iets dergelijks en verder vergelijkbaar.

Ik had overigens gewoon echt absurd veel geluk. Ik bedoel, mijn 2 prowlers en ajani uit diezelfde 2 boxen vond ik in mijn post hierboven niet genoeg de moeite om te vermelden...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie