Magic decks online bestellen

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Xangadix
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:20 pm

Magic decks online bestellen

Bericht door Xangadix »

Hallo,

Wat is volgens jullie de beste site (die ook naar Nederland verzendt) om complete magic decks te bestellen?


Ik ben eigenlijk specifiek op zoek naar 2 Darksteel decks (Master Blaster en Mind Swarm), dus als iemand weet waar ik deze kan vinden, zou ik dit erg handig vinden.

Xanga
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

in nederland heeft www.summoner.nl vrij veel, mogelijk ook die specifieke decks? Www.trollandtoad.com levert ook in nederland en is behoorlijk goedkoop, alleen verzendkosten zijn hoog waardoor het pas interessant wordt om daar te bestellen als je een grote bestelling doet.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Xangadix
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:20 pm

Bericht door Xangadix »

Ok, dank je
Ik zal de sites eens bekijken

Xanga
Xangadix
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:20 pm

Bericht door Xangadix »

Ik las trouwens op cardkingdom dat voorverpakte decks niet verzonden kunnen worden naar het buitenland. Is dit ook het geval bij www.trollandtoad.com ? Ik kan dit namelijk niet vinden op de site, maar het lijkt me wel logisch.
Op Www.trollandtoad.com kan ik namelijk wel de decks vinden die ik wil, maar op andere (nederlandse) sites niet.
Paraic
Expert
Berichten: 70
Lid geworden op: di feb 20, 2007 2:35 pm
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Paraic »

Je zou ook eens ebay kunnen proberen. Daar heb ik een aantal van die pre constructed en World championship decks vandaan gehaald. Werkte uitstekend.
Hokahey - Today is a good day to die
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

bij mijn weten geldt dat officieel voor al het sealed product, maar ook weet ik dat het mogelijk is om bij trollandtoad boosters te bestellen. Aangezien dit kan dan vermoed ik ook dat precons wel lukken.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Xangadix
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 11:20 pm

Bericht door Xangadix »

Op ebay vind ik alleen maar decks uit duitsland, en dat kost me ook weer 7 euro om over te schrijven, en dan nog de verzendkosten :) Daar ben ik te gierig voor :p

Xanga
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dat overschrijven hoort gratis te zijn,

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie