Hallo iedereen,
Ik heb laatst bij djinn.nl een bestelling geplaatst, maar niet alle kaarten die ik wilde waren voorradig. Dus ik heb besloten om hier maar eens een berichtje te plaatsen, misschien dat iemand die dit leest 1 of meer van de kaarten heeft en ze wil ruilen/verkopen.
Het gaat om de volgende kaarten:
Terror
Sudden Death
Tendrils of Corruption
Nihilith
Deep-sea Kraken
Cruel Edict (nieuw bijgekomen!)
Mocht je een van deze kaarten willen verkopen of ruilen dan kun je me altijd mailen: jorisvoerman@gmail.com
Een berichtje plaatsen hier mag ook, maar ik geef de voorkeur aan email contact.
lijstje
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
als je wilt ruilen is het waarschijnlijk handig om ok je haves te plaatsen. Moeten de kaarten ook per se van de genoemde sets zijn en hoe vaak wil je de kaarten? (Er zijn best veel oudere terrors, en misschien vind je het niet de moeite om te betalen voor 1 terror + verzendkosten of zo.)
mazzel
pi
als je wilt ruilen is het waarschijnlijk handig om ok je haves te plaatsen. Moeten de kaarten ook per se van de genoemde sets zijn en hoe vaak wil je de kaarten? (Er zijn best veel oudere terrors, en misschien vind je het niet de moeite om te betalen voor 1 terror + verzendkosten of zo.)
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
je mag gerust een alpha/beta/unlimited/revised/4th/etc. terror spelen. Het is dezelfde kaart. Je mag niet een fyndhorn elves spelen in een formaat waar die niet toegestaan is en llanowar elves wel, ookal is het functioneel dezelfde kaart. Maar met dezelfde naam is het ok. Zou toch irritant zijn als je dezelfde kaarten opnieuw moest kopen elke keer dat wizards besluit een nieuwe set uit te geven.
mazzel
pi
je mag gerust een alpha/beta/unlimited/revised/4th/etc. terror spelen. Het is dezelfde kaart. Je mag niet een fyndhorn elves spelen in een formaat waar die niet toegestaan is en llanowar elves wel, ookal is het functioneel dezelfde kaart. Maar met dezelfde naam is het ok. Zou toch irritant zijn als je dezelfde kaarten opnieuw moest kopen elke keer dat wizards besluit een nieuwe set uit te geven.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.