Magic workstation
Moderator: Admins & Moderators
eeey
ik snap echt niks van dit programma,
ik zie maar een paar kaarten, en die zijn niet van magic.....
kan iemand het ff uitleggen?
mzzl
ik snap echt niks van dit programma,
ik zie maar een paar kaarten, en die zijn niet van magic.....
kan iemand het ff uitleggen?
mzzl
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
"gravity is a myth, earth just sucks"
'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
hier -> http://www.mwsgames.com/index.php/Main_Page daar vind je het zelf wel denk ik.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik zou vooral aanraden om met iemand af te spreken en daarmee te gaan spelen, random tegenstanders uitzoeken werkt meestal niet zo goed.
mazzel
pi
ik zou vooral aanraden om met iemand af te spreken en daarmee te gaan spelen, random tegenstanders uitzoeken werkt meestal niet zo goed.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Sorry voor de bump!
Misschien nog iemand hier die het programma heeft? En toevallig even een potje wilt spelen een keer? Zo kan ik makkelijk mijn nieuwe deck testen zonder eropuit te gaan!
Misschien nog iemand hier die het programma heeft? En toevallig even een potje wilt spelen een keer? Zo kan ik makkelijk mijn nieuwe deck testen zonder eropuit te gaan!
magic - basic land = gayness
I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik ben helaas niet al te veel online met tijd om te spelen, maar mocht dat zo samen komen wil ik best een potje doen.
mazzel
pi
ik ben helaas niet al te veel online met tijd om te spelen, maar mocht dat zo samen komen wil ik best een potje doen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Als je MSN hebt, dan PM me. We kunnen vast wel een keer wat afspreken.Lollol3r schreef:Sorry voor de bump!
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- evilpoffertje
- Adept
ik heb het net even geinstalleerd maar is echt enorm wennen.. je moet echt alles zelf bijhouden he net als in het echt zeg maar... geen geautomatiseerde processen als kaart revealen ofzo... als je iets niet doet is het ook wel best zeg maar... vaag hoor
"They say the eyes are the windows to the soul. I like to break windows and take what's inside."
- evilpoffertje
- Adept
Ben even weggeweest van dit forum, mede omdat ik niet echt meer met magic bezig ben, maar ga het binnenkort weer oppakken denk ik;) Maar ik heb een vraagje: MWS werkt goed bij mij, heb aardig wat potjes gespeeld al inmiddels, alleen ik heb geen plaatjes bij de kaarten?:S Had wel zoiets gedownload maar werkt blijkbaar niet op mijn PC, weet iemand hier misschien meer over?