Groen/Rood - Elf/Giant (voorlopig) Lorwyn only deck...

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Yoris
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 12:18 pm
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Yoris »

Hey Ramon,

Ik heb hier 1 gilt-leaf palace liggen, waar ik niks mee doe. (groen is niet mn favo kleur) Deze wil ik wel met je ruilen. Wat heb je me te bieden? We kunnen dit contact samen voortzetten via de mail. jorisvoerman@gmail.com

tot mails!

Yoris
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ruilen mag op zich in de trading corner he...

Maareh, de kaart is niet extreem rare. Ergens aan de andere kant van de wereld worden er misschien wel juist heel erg veel open gemaakt. Jij zal uberhaupt nooit genoeg pakjes open maken om hier iets zinnigs over te zeggen. De enige meer rare kaart die wizards bij mijn weten heeft gedrukt is de super secret tech uit unhinged. Ik geloof dat nedermagic in al zijn boxen er 1 open maakte.

Maar, terug naar het deck, waar ben je op het moment het minst blij mee aan het deck?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Ramon
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: vr jan 11, 2008 7:05 pm

Bericht door Ramon »

ik heb inmiddels 3 Gilt-Leaf Palace en de 4e verwacht ik morgen met de post :)

verder ff de geupdate deck list:

4x Llanowar Elves
4x Scarred Vinebreeder
2x Prowess of the Fair
4x Wren's Run Vanquisher
3x Imperious Perfect
4x Jagged-Scar Archers
4x Elvish Harbinger
2x Immaculate Magistrate
3x Eyeblight's Ending
1x Sudden Death
3x Elvish Promenade
3x Wren's Run Packmaster
2x Nath of the Gilt-Leaf
1x Door of Destinies (eventueel nog 1 mogelijk)

verder dus 4 Gilt-Leaf Palace

8 forest en 8 swamp

manacurve is wel vrij aardig denk ik, al mis ik misschien wat 1 mana creatures, heb alleen de Llanowar elves.

ik zat te twijfelen over Elvish Berserker misschien in combo met Lure maar zou niet weten wat ik ervoor uit moet halen... verder heb ik nog wel een aardig gevoel over een kaart als Strength in Numbers , of evt. andere instants omdat ik daar niet veel van in mijn deck heb zitten... misschien Gilt-Leaf Ambush al vind ik die nog vrij duur... hangt ook teveel van de clash af vind ik...
"They say the eyes are the windows to the soul. I like to break windows and take what's inside."
Ramon
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: vr jan 11, 2008 7:05 pm

Bericht door Ramon »

heb afgelopen donderdag meegedaan aan FNM en het deck liep volgens verwachting. ik heb 1 ronde gewonnen, 4 verloren geloof ik...
voornamelijk dankzij 5x wrath of god... daarom heb ik besloten om de 2 Immaculate Magistrate te verwisselen voor 2x Extirpate en dan 1 Wrath uit te lokken met een aantal tokens om de resterende 3 er dan lekker uit te vissen :evil: verder denk ik dat ik nog maar 2 Wolf-Skull Shaman s toe ga voegen. gewoon omdat de kans dat ik om de paar beurten een 2/2 wolf token mag neerleggen wel aantrekkelijk is.

edit: dom,dom,dom... kan er natuurlijk net zo goed een paar thoughtseize instoppen, om die eerste Wrath uit zijn hand te trekken en daarna extirpate gebruiken :D

maar goed verder wel tevreden over hoe het deck zich houdt.
Plaats reactie