toen ik dit las dacht ik van wtf ?! een warrior deck ?
wel orgineel moet ik zeggen;)en voor de lol zoals e zelf ook al zij.
okee verde kan ik dr een heleboel over kwijt maar das allemaal niet nodig wat ik doe ik ga gewoon even per kaart vertellen wat ik er van vind.
hm een kaart die ik niet zou spelen omdat: aangezien je deze in ongeveer je 4de beurt speelt. mogen andere spelers een creature card uit hun deck in play leggen. wat betekend: ze kunnen een duurder creature met een voordelig effect in play gooien bv dat is dus zeer nadelig voor jouw.
als jij heb leuk vind kan je hem er best in houden hij is wel duur.. maarja verder geen nadelig effect.
??? ik heb zelf een giant deck en daar zit hij zelfs niet in. ik geef toe leuk effect maar speel hem dan vaker als dat jouw tactiek is.
acceptabel.
ook een ? aangezien dit je enige goedkope creature is + daarbij speel je ook nog "warrior"en geen giant dus dat betekend dat je ongeveer tot beurt 8 een beesje heb waar je niks mee kan. ( overweeg je om tog goedkopere creatures in je deck ik het een hele leuke kaart)!
leuke kaart niks op aan te merken.(overweeg je wat giants dr uit te doen zou ik hem zeker vaker spelen)
kan je er gerust in houden niet te duur en tog aardig beestje.
leuke kaart en niet te duur.
been zeer enthousiast over deze kaart! deze vind ik zeer goed heb je de kaarten .. zou ik ze zeker 4x spelen!
persoonlijk vind ik heb te duur. aangezien hij 4 mana is je mag dan wel een 1 1 into play leggen maar een 1 1 heeft niet zoveel meer in te brengen in de 4de beurt.
leuke kaart.
leuke kaart wil je hier echt gebruik van gaan maken zou ik zeker 4x in je deck gooien.
wel grappig.
zou je die er aub uit willen halen ? speel je heb voor de lol leg dan pls uit wat er zo leuk aan deze kaart is in een warrior deck
kan wel inzien wanneer deze leuk is .
overbodig. maar geen overbodige luxe.
waarom zou je je al best sterke beesten willen oppompen ? als ze allemaal trample hebben door je paragon is hij wel grappig.
leuke kaart.
zou ik in eerste instantie in je sb doen maar aangezien je met vrienden speelt neem ik aan dat je hun decks kent dus hij zal wel nodig zijn. dan is hij wel goed ja.
ehm ?aangezien jouw gemmiddelde beest 5/5 is en 6 mana kost waarom zou je er dan een 0/4 van willen maken ?
aangezien jouw beesten niet snel doodgaan zou ik eerder overwegen[/c]
lijkt me niet nodig aangien je voor minder mana cost 4x of .
wel leuk maar zou eerder overwegen.
kan...
deze kan nog wel leuk zijn met je boldwyr. maar zoeizo wel leuke kaart
leuk.
zou ik niet in je main deck doen. wil je tog een damage kaart dan zou ik
doen.
voorruit dan maar

!
tips etc...
wat dacht je van 4x ?
als je dan tog dure kaarten speelt zou ik deze vervange voor je intimidator.
misschien nog wel leuk. in combo met je paragon. of gewoon als beest.
misschien ook wel leuk,
dubbelzijdig en leuk creature
niet zozeer voor blocken maar wel goed voor de attack.
tips qua spells :
heb ik in mijn elven deck.
kan misschien wel van pas komen.
voor de rest wil ik er wel even bij zeggen dit is puur commentaar op basis van wat ik vind om lekker mee te spelen.. aangezien jij al aangegeven hebt dat je voor de fun speelt eerst moet je zelf maar kijken wat je er mee doet
rhaksha.