Chandra's Rage

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Rhaksha
Expert
Berichten: 64
Lid geworden op: di feb 26, 2008 7:13 pm

Bericht door Rhaksha »

inderdaad maar de site zegt : dat deze kaarten allemaal common zijn behalve de landjes die zijn beide uncommen weet ook niet waarom :S
maar bedankt voor die
merchant scroll !

en die factory trouwens.. zijn heel nice inderdaad.

die is echt mega handig! maar is die er ook in een vorm van een sorcery zoeken ?

rhaksha
Rhaksha
Expert
Berichten: 64
Lid geworden op: di feb 26, 2008 7:13 pm

Bericht door Rhaksha »

ja alle kaarten die je daarboven noemden zijn common behalve dan landjes. over de banned list waar rares op zijn had je gelijk en ze hebben het ingekort.
maar dus alle kaarten die ooit common zijn geweest mogen gespeelt worden.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

toch waren die landjes common ooit :P.

Anyway, wat is de huidige versie van je deck?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Rhaksha
Expert
Berichten: 64
Lid geworden op: di feb 26, 2008 7:13 pm

Bericht door Rhaksha »

landjes waren idd ook common. maar ze hebben ze een upgrade naar uncommen gegeven aangezien hij te goed was :S maarja je kent geen common sorcery of beesten zoek kaarten ? aangezien ik die wel nodig heb om mn
Gelectrode te vinden maar hieronder volgt mn decklist: ( peasant )

10x mountain]
8x Island
4xIzzet boilerworks

Creatures:
4xdrift of phantasms
4xgelectrode
4xspark elemental
4xrukh egg

Instant:
4xCounterspell
4xlightning bolt
4xlava spike
4xshock
1xpyroclasm
4xmerchant scroll

SB:

4xred elemental blast
4xblue elemental blast
4xunsummon
2xshatter
1xindex

zit nog te denken of ik misschien wat moet vervangen.. bijvoorbeeld de factory's ( common )
voor de tarfire.. voor de rest is het wel duidelijk wat mn bedoeling is.. 4x gelectrode ophebben en gewoon simpele spells spelen en schieten. ( das 8 dmg per spell ) wel nice tot nu toe pwnde ook een een legend deck hij had weliswaar geen mana maarja winnen is winnen. voor de rest... nog iets op aan te merken
waarom heb ik de blasts in mn deck ? aangezien het heeeel erg handig is tegen een distruction deck of counterdeck.

ps oja bijna vergeten weet je ook nog iets tegen een wit deck ? aangezien ik heel vaak verlies van een life-gain deck..

rhaksha
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

welke blauwe instants ga je zoeken met de merchant scrolls?

Er zijn weinig zoekkaarten in common rarity, ik zou al bijna vrezen dat je met de drift alle opties al te pakken hebt. Je zou dizzy spell kunnen overwegen.

Als je toch blauw speelt zou ik iig capsize overwegen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Rhaksha
Expert
Berichten: 64
Lid geworden op: di feb 26, 2008 7:13 pm

Bericht door Rhaksha »

ik kan idd overwegen om hem in mn SB te doen maar zit zo nu en dan toch wel in nood en heb ik een Counterspell nodig. maar ook bijvoorbeeld een blue elemental blast kan heel handig zijn. die 2 kaarten die je noemde ... ipv welke kaart zou ik die moeten spelen ?

Rhaksha
Plaats reactie