Demigod of Revenge

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Dragor
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 3:19 pm

Demigod of Revenge

Bericht door Dragor »

Okay, hier komt mijn poging om een deckje te maken met Demigod of Revenge (Shadowmoor).

4 Demigod of Revenge
4 Lotus Petal
4 Dark Ritual
4 Seething Song
4 Buried Alive
1 Demonic Tutor
4 Dusk Urchins
4 Dread Return
1 Vampiric Tutor
4 Terror
4 Darkness
2 Cabal Ritual
-----------------------
4 Cabal Coffers
1 Urborg, Tomb of Yawgmoth
8 Swamps
7 Mountains
----------------------
40 non-land + 20 land

De bedoeling is om zo snel mogelijk demigod of revenges in je graveyard te pompen en hem vervolgens te spelen of the reanimaten, zodat je ze alle 4 hebt.
Ultieme hand is:
Swamp, Lotus Petal, 2x Dark Ritual, Seething Song, Buried Alive, Demigod of Revenge
oftewel 1ste beurt 8 mana, 3 demigods in je grafbak gooien en er eentje spelen = 20 damage.
Terror/Darkness/Dusk Urchin zijn om jezelf te beschermen mocht het wat langer duren. :P

Misschien is het een idee om er Putrid Imps in te stoppen, mocht je 2 of meerdere Demigods in je hand hebben.

Hints/Tips zijn welkom natuurlijk :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zombie infestation ipv putrid imp misschien een beter idee? Ik zou ook wat random goeie critters overwegen als je toch soort van reanimator gaat spelen, een paar critters die goed zijn tegen specifiekere problemen.

Lotus Petal maakt btw je deck illegaal voor vintage, terwijl de tutors hem illegaal maken voor legacy.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Dragor
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 3:19 pm

Bericht door Dragor »

Zonder Lotus Petal kun je nooit een first turn kill halen in ieder geval (zonder moxen/black lotus).

Zombie Infestation is wel een goeie tip. Ik zal er later nog een keer naar kijken als Shadowmoor uit is gekomen (en ik hopelijk 4x demigod of revenge heb :P)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

maar je deck blijft illegaal :P. Ik zie sowieso niet zo veel mogelijkheden voor je first turn kill. Ik zou dat zien als leuk om te hebben, maar niet als iets om op te focussen met je deck, aangezien de 1st turn kill gewoon best wel onwaarschijnlijk is en je dus eerder wil focussen op andere kills sneller maken ten koste van die 1st turn om daarmee je gemiddelde kill turn omlaag te krijgen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie