Antwoord

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
MagicJordi
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: vr jun 06, 2008 2:19 pm

Antwoord

Bericht door MagicJordi »

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn vragen bij dit forum. Ik dacht dat dit zo'n beetje het grootste Nederlande Magic forum was en dus ook actief... Verkeerd gedacht dus.

Ik heb namelijk al ruim 1 dag iets staan bij Deck Hulp en nog niet eens antwoord! Echt gek

Zouden jullie pleas actiever willen zijn? :P hahah
Gebruikersavatar
gnat
Master
Berichten: 127
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 12:55 pm
Locatie: Leuven - België

Bericht door gnat »

dit is een uiterst inactief forum :wink:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

vind je niet dat je je een beetje gedraagd als een verwend nest? Ik heb eens gekeken wat voor posts je nou allemaal gemaakt hebt en het lijkt me vrij logisch dat er weinig reacties komen. Je geeft namelijk de anderen wel heel weinig om mee te werken. In je deck hulp topic geef je bv alleen maar aan dat je een zwart/groen deck wilt maken. Je geeft niet aan wat je budget is, voor welk formaat je het deck wilt bouwen, rond welk idee je het deck wilt bouwen, of je er tournooien mee wilt spelen, etc.* In weze vraag je of iemand even een deck voor je in elkaar zet. Zou het niet logischer zijn als je eerst zelf een deck in mekaar zetten en je dan vraagt wat voor tips anderen hebben?

* mocht dit je allemaal niks zeggen, open natuurlijk gerust een topic met vragen hierover.

Dit is geen heel druk forum, maar over het algemeen is het wel zo dat als je zelf moeite doet anderen ook moeite voor jou willen doen. Aan de andere kant, als je zelf weinig moeite doet dan moet je maar net geluk hebben dat iemand zin heeft om wat te antwoorden. Ze zeggen altijd alleen het opkomen van de zon is gratis in deze wereld.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie