Booster boxes

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Booster boxes

Bericht door Lollol3r »

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar sites waar ik (Inclusief verzending) het goedkoopst uit ben. Of het in Nederland of US oid is maakt niet uit, maar weten jullie een site/sites waar ik deze het goedkoopst kan kopen ? En welke site gebruiken julie altijd ?

Bvd,
Bas aka Lolloler
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zou bij voorkeur niet buitenland doen, het is een beetje verboden voor winkels om buiten hun landen verpakte magic producten te leveren, alleen losse kaarten. je zal er dus niet al te veel vinden die er happig op zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Ik zit er aan te denken zaterdag bij pre-release met 'More Fun More Cards' mee te doen? Is denk toch wel een leuke deal, €85,- voor 42 boosters?
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

klinkt als een goeie deal, waar krijg je dat?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Spellenhuis Haarlem. Boosterbox voorbestellen van €85,- en dan krijg je als je met pre hebt meegedaan een kaart waarmee je 6 gratis boosters per box krijgt van Shadowmoor! (Max 2 boxen pp)
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Plaats reactie