Hulp deck bouwen

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

DeepFreez
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 4:55 pm

Bericht door DeepFreez »

Ik vind het erg dure sites allemaal. De site die ik gebruik is een soort Ebay voor magickaarten. Ik heb net al een paar pakketjes binnengekregen, perfect geleverd.

www.magiccardmarket.eu

Het is een duitse site, dus het verzenden duurt even (4-5 dagen), en je betaling waarschijnlijk ook (als dit niet lukt met de IBAN en BIC codes, vraag mij even ik snap het wel nu). De truc is om zoveel mogelijk kaarten te kopen bij dezelfde persoon, scheelt aanzienlijk in de verzendkosten. De mensen sturen namelijk zelf vanaf hun huis de kaarten naar je op. Stel je koopt 4 kaarten voor E0,40 en twee andere voor E0,50 van twee verschillende personen dan betaal je tussen de E3,00-3,50 ivm 2x verzendkosten. Als je iemand vind die beide kaarten heeft in het aantal dat je zoekt (bv Highmarket en Karmacrow, de grootste traders en professionele traders) kan je goedkoper uitzijn. Stel de eerste 4 kaarten kosten bij hem totaal E1,50 ipv E0,90 dan ben je nog goedkoper uit ivm 1x verzendkosten.

Als je op deze site goed zoekt en geduldig bent heb je soms near-mint en mint kaarten voor bijna niks. Let wel op dat je de juiste taal kaarten besteld (Highmarket verkoopt bijna al zijn kaarten half-duits en half-engels ook als er Language English staat, let hier op!).

Verder begrijp ik die theme decks niet zo. Ik kreeg onlangs het verwijt een onvoorspelbaar deck te hebben ivm het spelen van een goede kaart 1x. Het lijkt mij voor zo'n deck nog veel meer te gelden?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dat laatste over de themadecks klopt helemaal. Ik denk niet dat iemand hier je de themadecks aan raadt als je serieus mee wilt doen (ik ga er even van uit dat je pre-constructed decks bedoelt).

Prijzen waar je ze haalt lijken me niet slecht, ik geef alleen de voorkeur aan bij een winkel te halen de laatste tijd. Mijn ervaring is dat anderen niet zo kritisch zijn over condities als ik. Mijn ervaring met mtgfanatic.com is tot nu toe erg goed.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
DeepFreez
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 4:55 pm

Bericht door DeepFreez »

Ja dat is natuurlijk altijd afwachten inderdaad hoe je het pakketje thuiskrijgt. Maar ik ben prima tevreden met een 'Excellent' score als er Near-Mint stond. Om even wat te noemen, op mtgfanatic staan een 4E the rack en hippie voor respectievelijk 3 dollar (2 euro) en 7 dollar (4,50 euro). Op magiccardmarket voor 0,40 euro en 1,70 euro. Vind ik nogal een verschil. Zolang ze niet volgens magiccardmarkets rating Light Played of lager binnenkomen ben ik wel tevreden.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

vermoedelijk zijn er ook wel tegenvoorbeelden te vinden*. Sowieso zijn dat niet kaarten die ik zoek en zoek ik de kaarten die ik wel zoek niet excellent, maar echt near mint, waarbij near mint eigenlijk het tweelingbroertje van mint is. Wat de definitie van magiccardmarkets eigenlijk al te ruim maakt naar mijn zin en mijn ervaring is dat individuele traders het nog wat ruimer nemen met zulke dingen. Ik betaal graag iets meer voor hogere kwaliteit.

mazzel

pi

* ik kocht bv 2 maandjes geleden voor 70 dollar imperial recruiter bij mtgfanatic.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie