Een cool forum hebben jullie! Ik heb hier een even accountje aangemaakt. Heb dit gedaan aangezien ik bijna nooit meer iets doe met mijn collectie.
Daarom wil ik er iemand anders mee blij maken. Ik wil mijn verzameling in zijn geheel verkopen. Een kleine selectie van mijn collectie zie je hieronder
Lands
2 Scrubland 3 Bloodstained Mire (Verkocht!)
Artifacts
1 Sol Ring
2 Cursed Scroll
Enchantments
1 Sterling Grove
1 Oath of Druids
1 Test of Endurance
Mijn hele verzameling bestaat uit ongeveer 200 kaarten
40 andere rares
50 Uncommon’s
100 Common’s
Een lijst van alle kaarten kan ik in een Word bestand versturen.
De meeste zijn kaarten zijn mint tot near mint. Foto’s van de kaarten kan op aanvraag.
Een prijs kan indicatie kan ik lastig geven. Kom maar op met wat bieding.
ik heb eventueel wel interesse, maar heb je winkelprijzen in gedachten? Want daar ga ik echt ruim onder (met wat je noemt denk ik aan iets van 80-100 als beginbod uitgegaan van wat ik zelf nm/m noem). Foto´s zijn welkom.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
ik vrees dat je wel echt aan iets in die beurt moet denken, in weze wordt er voor verzamelingen gewoon niet heel veel gegeven. Hierdoor zijn er zat mensen die goedkoper dan je zijn. Tuurlijk, de duals zijn leuk, en als je ze los verkoopt is 20 per stuk heel normaal, maar in een groter geheel worden ze toch vaak voor wat minder gerekend, terwijl kaarten waar normaal bijna niet af te komen is ook wel een beetje mee geteld worden. Ongeveer de helft van wat je noemt is niet erg makkelijk af te komen, en dit zijn dan je betere kaarten vermoed ik. 200 kaarten is sowieso echt een erg kleine verzameling. Ik heb vaak genoeg 2000 crap kaarten (zeker 20 rares, rest uncommons en commons) voor 20 euro weg zien gaan, enige reden dat jij hogere boden kunt verwachten zijn de duals, vindicates, ring, scrolls, oath en hierarchs. Zonder de mires kijk je al gauw dan naar iets van zo'n 60-70 euro.
Eerlijk gezegd had ik even over het hoofd gezien dat het maar zo weinig kaarten waren, ik zoek nog een leuk setje voor iemand, maar ging daarbij uit van veel meer (un)commons. Tenzij je bereid bent tot iets van 50-55 te zakken ben ik bang toch geen interesse te hebben.
Succes met je verkoop.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Had vandaag heerlijk op het strand gelegen en even gewakeboard vandaar een wat late reactie.
Yeah ik weet ongeveer de kaarten waard zijn en dit zijn inderdaad de toppertjes uit de deck.
Was niet zo een hele fanatieke speler. Heb te veel andere leuke hobbies
In de losse verkoop zijn de speciale rares iets meer waard idd.
Ik onthoud je bieding. Heb van iemand anders een iets gunstiger bod.