Ruilen van Kleur

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Excalibur
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: do jul 31, 2008 12:31 am

Ruilen van Kleur

Bericht door Excalibur »

Hoi,

MtG speel ik al een jaar of 15, sparen, kopen, uitbreiden, weer een paar jaar opzij leggen en toch weer oppakken, het is een TE mooi spel om zomaar van de hand te doen en juist in deze tijd heb ik het dus weer opgepakt en speel weer regelmatig potjes met dochters/vrienden. Door de jaren heen heb ik van elke kleur toch circa 1500 kaarten, van "niks" tot "top". Geen P9. Ik wil mij richten op Black, Blue, Red, Artifact & Multicoloured in deze kleuren. Hierdoor kan ik uit diverse series de kleuren White en Green ter ruil aanbieden, beide kleuren zullen bestaan uit ongeveer 1500 stuks per kleur. Als er iemand interesse heeft? Laat wat weten dan kan ik je bijv. een lijst van rares zenden, maar ik ga niet alle commons/uncommons inventariseren (van enkelen zal ik er ook wel 10 hebben van anderen weer 1, 2 of 3). De deal is uiteraard dat ik ongeveer hetzelfde aantal terug ontvang van de boven genoemde kleur(en), iemand interesse?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

je enige voorwaarde is een zelfde aantal? Tuurlijk, geen probleem, stuur maar die lijst met rares per kleur.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Doordenker
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 09, 2008 1:56 pm
Locatie: Zoutkamp

Bericht door Doordenker »

hoi,

mocht je nog een sliver legion over hebben laat dat dan weten, heb ik wel belang bij.

mocht je willen zien waartegen hij te ruilen valt, kijk dan ff op mijn post hier op het forum, daar staan al mijn kaarten die ik in de aanbieding heb, zal er vandaag overigens nog wel 60 kaarten bij voegen.

GreetZZ,

Doordenker
Wie het laatst lacht, denkt het traagst
Plaats reactie