Oy,
nee, die klopt niet, de meer recente wording zoals je die bv via gatherer vindt is:
Gatherer schreef:You may choose not to untap Tawnos's Coffin during your untap step.
3, TAP : Remove target creature and all Auras attached to it from the game. Note the number and kind of counters that were on that creature. When Tawnos's Coffin leaves play or becomes untapped, return the removed card to play under its owner's control tapped with the noted number and kind of counters on it, and if you do, return the removed Aura cards to play under their owner's control attached to that permanent.
@altx: mijn redenatie was dezelfde als de jouwe voor een groot deel. Ik ging er vanuit dat beide replacement effects zijn en dat die mogelijk stacken. Ik wist niet zeker of de boel dan eindigt met 1 of met 2 counters.
Dit is ook gedeeltelijk wat er gebeurt, behalve dat het geen replacement effects zijn en dat ze dus beide plaats vinden. Resultaat is dat de ene 2 counters op de feeder doet en de andere 1 counter voor in totaal 3. Als de kaarten nu gedrukt werden zouden ze een wording vergelijkbaar met krijgen, merk de term "additional" op.
Dit werd mij verteld door Lee Sharpe, een judge met een vrij hoog level.
Persoonlijk heb ik het idee dat wat de intentie was voor de Coffin is dat het eind resultaat is dat het creature weer hetzelfde aantal counters heeft als voordat hij removed werd. Iets wat dus niet opgaat in een aantal gevallen, zoals bv bij de feeder, ik denk dus dat de kaart op het moment niet helemaal goed is. Hier zal ik verder niet over klagen, de kaart is in mijn ogen beter dan ik zou verwachten en heeft in mijn ogen veel meer potentie om misbruikt te worden.
Overigens ook leuk om over te denken, de Coffin + + . Dit wordt een hele volle coffin

.
mazzel
pi