Om te beginnen: Goede kaarten in principe vier keer. Minder goede kaarten eruit. Vervolgens kun je gaan fine-tunen en sommige kaarten eventueel drie keer of twee keer spelen. Maar met zo'n beetje elke kaart er 1 keer in heb je echt geen flauw idee wat je gaat pakken.
Het zou by the way makkelijker zijn als je linkjes zou maken van de kaartnamen. Dat kun je doen door de kaartnaam tussen de tags [c] en [/c] te zetten. Dan is makkelijk na te kijken wat de kaart precies doet en zo.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruik ajb de termen die er voor zijn in magic, dus gewoon de kleuren, goud en gewoon de namen van de landjes, dit is wel heel verwarrend. Frost heet overigens snow. Dat je engelse termen gebruikt is trouwens geen probleem, dat je eigen termen verzint wel.
Over het deck, ik zou het terug proberen te brengen naar 2 kleuren. 5 kleuren gaat gewoon niet werken.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruik ajb de termen die er voor zijn in magic, dus gewoon de kleuren, goud en gewoon de namen van de landjes, dit is wel heel verwarrend. Frost heet overigens snow. Dat je engelse termen gebruikt is trouwens geen probleem, dat je eigen termen verzint wel.
Over het deck, ik zou het terug proberen te brengen naar 2 kleuren. 5 kleuren gaat gewoon niet werken.
mazzel
pi
Hehe... Dat was het dus...
Ik dacht al, ligt het aan mij dat ik er maar weinig van snap wat er staat...
@Topicstarter: Wil je echt een eerlijk antwoord op je poll?
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!