Deck edit

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Scealon
Advanced
Berichten: 37
Lid geworden op: ma okt 20, 2008 10:20 am
Locatie: Born

Deck edit

Bericht door Scealon »

Dit is mijn deck atm, het is nu meer een 2 vs 2 deck, ik heb wat hulp nodig om dit deck ook goed in 1 vs 1 te laten lopen.

alvast bedankt,

4x Hissing Iguanar
4x Dragon Fodder
4x Raging Goblin
4x Jund Battlemage
4x Spark Elemental
3x Vithian Stinger
2x Vulshok Sorcerer
2x Balefire Liege
3x Cinder wall
1x Keldon Marauders

4x Onyx Goblet
3x Unwilling Recruit
2x Plunge into Darkness
2x Shock

2x Savage Lands
10x Mountain
6x Swamp
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wat gaat er zoal mis / wat hoop je te bereiken?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Scealon
Advanced
Berichten: 37
Lid geworden op: ma okt 20, 2008 10:20 am
Locatie: Born

Bericht door Scealon »

de eerste 3 beurten kan k redelijk wat damage doen maar daarna komen de sterkere creatures van m'n vrienden en die zijn meestal flying en dan kan ik niets meer doen en dan ben ik zo dood, en om nu draken ofzo erin te doen heeft niet veel zin want meestal ben ik al dood voor ik hem heb geraapt of dan ligt hij 1 beurt en heeft de tegenstander een stuk of 4 flyings en dan ben ik nog steeds dood
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

misschien een kaart als threaten of wat land destruction in de vorm van bv avalance riders? Je zou ook aan kaarten als meekstone kunnen denken, al wil je met de rest van je deck daar dan natuurlijk wel wat rekening mee houden. Of gewoon mass destruction en hopen dat je sneller weer op gang bent? Denk bv damnation of starstorm.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Scealon
Advanced
Berichten: 37
Lid geworden op: ma okt 20, 2008 10:20 am
Locatie: Born

Bericht door Scealon »

mmm sounds nice, zou ik ook wat hebben aan Goblin Assault ?
en heeft rood of zwart ook low mana air creatures die bv geen affect hebben als -1/-1 on all creatures enzo?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zie niet helemaal hoe de assault je probleem oplost. Vooral zwart heeft wel aardige kleine vliegende creatures. Will-o'-the-wisp bv. Ook dan zie ik niet meteen een oplossing van je probleem. Ik denk dat de kaarten die ik noemde het dan beter doen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Scealon
Advanced
Berichten: 37
Lid geworden op: ma okt 20, 2008 10:20 am
Locatie: Born

Bericht door Scealon »

De goblin assault voor het spawnen van 1/1 goblins die dan toch weer dood gaan maar in combinatie met de hissing igaunar krijgt de tegenstander toch nog damage, maar nu ik er over nadenk is dat ook minimaal en heb ik er idd niet veel aan, nog een vraagje, ik speelde vandaag tegen iemand en die zei dat z'n enchanted land met Lush Growth hem 4 mana gaf? is het niet gewoon dat hij 1 mana geeft maar dan kun je kiezen of je hem tapt voor een plain,forest of een mountain?
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

lush growth geeft je idd alleen keuze uit verschillende mana, geen combinatie ervan, dus slechts 1 mana.
ik zou in je deckje wat 'burn' spelen zoals incinerate en flame javelin hiermee kun je de laatste punten van je tegenstander af halen, of zijn beesten doden.
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Gewoon je hersens erbij houden... :roll:

Het tappen van een landje produceert 1 mana.

Als een landje een Mountain is, kan het rode mana produceren. Als een landje een Forest is, kan het groene mana produceren, enz.

Hoe kun je d.m.v. logisch redeneren dan tot de conclusie komen dat het tappen van een landje ineens meer dan 1 mana produceert? :?
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Plaats reactie