komt ie:
<<lands>>
12 swamp
11 plains
2 tainted field
<<creatures>>
4 mystic familiar
2 mystic crusader
4 lord of the undead
4 gravedigger
4 grotesque hybrid
2 carrion wurm
2 angel of retibution
2 hypnox
<<spells>>
2 raise dead
4 dega santuary
4 burried alive
2 phyrexian arena
2 mavolent awakening
4 zombify
het is dus een graveyard play deck met de bedoeling om hypnox, lord of the undead en grotesque hybrid in ieder geval in het spel te hebben
een beetje hulp???
Q: het komt meestal wel traag van start
graveyard play deck
Moderator: Admins & Moderators
graveyard play deck
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
- KingFatass
- Wizard
JA ik zou allen kaarten erin stoppen die creatures van graveyard in play brengen i.p.v naar je hand.
Ik bedoel buried alive op je hypnox gevolgd door animate dead of zombify is handiger dan een creature te saccen aan je awakening om je hypnox naar je hand te halen en dan te casten.
Kaarten om erin te stoppen.
- reya dawnbringer
- animate dead
- strands of night
- entomb
-exhume
Vergeet niet dat als je creatures animate (terughalen van graveyard naar play) je natuurlijk niet aan kleurrestricties hoeft te houden. Buried alive op verdant force en dan exhumen...Ja das wel goed.
Ik bedoel buried alive op je hypnox gevolgd door animate dead of zombify is handiger dan een creature te saccen aan je awakening om je hypnox naar je hand te halen en dan te casten.
Kaarten om erin te stoppen.
- reya dawnbringer
- animate dead
- strands of night
- entomb
-exhume
Vergeet niet dat als je creatures animate (terughalen van graveyard naar play) je natuurlijk niet aan kleurrestricties hoeft te houden. Buried alive op verdant force en dan exhumen...Ja das wel goed.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Als je deck traag van start komt zou ik zeggen gooi en nog één of twee landjes bij en 4 dark rituals. Als je (zoals KingFatAss al zei) de creatures probeert direkt in play brengt wordt je deck ook veel sneller. Ook zou ik er meer goeie creatures indoen (met misschien een hoge mana-cost) zoals bijvoorbeeld de Avatar of Woe of misschien zelfs de Polar Kraken (blauw). Een absolute must in dit deck is zeker de Reya Dawnbringer
Succes.......
Succes.......
Kweenie hoe het zit met het aantal creatures dat er meestal in jou graveyard zit maar misschien moet je overwegen om met een Al Hallow's Eve te spelen. De tegenstander zal hier ook voordeel van hebben maar ik denk dat jij er toch nog stukken voordeliger uitkomt aangezien jij er waarschijnlijk toch meer en betere in je graveyard hebt.