Bant

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Scealon
Advanced
Berichten: 37
Lid geworden op: ma okt 20, 2008 10:20 am
Locatie: Born

Bant

Bericht door Scealon »

Dit is mijn bant deck atm k vroeg me af of jullie wat feedback konden geven over het deck en eventuele aanpassingen.

4x akrasan squire
4x sigiled paladin
4x dawn charm
2x whispersilk cloak
4x guardians of akrasa
4x cephalid constable
4x bant charm
1x elspeth, knight-errant
2x stoic angel
3x rhox charger
4x angelic benediction
2x battlegrace angel
2x blinding angel

4x seaside citadel
2x vivid meadow
3x forest
4x island
7x plains
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

misschien kun je ook toelichten wat je deck zou moeten doen, waar je problemen ziet, wat je budget is? Het formaat waar je op mikt is ook erg handig.

Zonder dat is het een beetje nutteloos om suggesties te doen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Scealon
Advanced
Berichten: 37
Lid geworden op: ma okt 20, 2008 10:20 am
Locatie: Born

Bericht door Scealon »

owja dat ben ik idd vergeten, naja het deck is voornamelijk gebaseerd op 2 dingen atm, op een cephalid constable om een tegenstander te ondoen van z'n creature en/of landjes of met de blinding angel zorgen dat ze geen combat phases meer hebben en dat in combinatie met de exalted dat ik ook nog damage terug kan doen, het type is extended en het budget bovenop die kaarten is een euro of 30-40, de problemen die zich vaker voordoen zijn dat m'n cephalid en blinding angel vaker gemold worden op het moment dat ik een whispersilk cloak erop wil equipen dat is eigenlijk het enigste probleem waar ik tot nu toe last van heb gehad, ma dan heb ik ook maar 5 potjes ermee gespeeld tot nu toe.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

lightning greaves komt net even wat sneller op je creature te liggen, mogelijk heb je daar wat aan? Je kunt ook een kaart als shadow rift (waarbij je natuurlijk een nieuwere variant zoekt die bv flying geeft) overwegen en dan een flinke pomper om in 1x veel met je constable te doen ipv steeds een beetje.

Ik vind exalted een leuk idee met dit soort kaarten, mogelijk kun je er meer vinden die een vergelijkbaar voordeel hebben van hogere power? Op die manier is het minder erg als ze er eentje dood krijgen. Ik zou ook meer battlegrace angels overwegen simpelweg omdat lifelink best sterk is met exalted.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie