Spellweaversquirrelrhythm

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nico0
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: di jan 13, 2009 4:26 pm
Locatie: Tielt-Winge/Herentals

Spellweaversquirrelrhythm

Bericht door Nico0 »

Mijn Spellweaver Volute deckje,
Een erg leuk deck om mee te spelen maar ik wil het graag wat 'harder' maken om het zo te zeggen. ATM is het creatureless, maar dat wil ik wel aanpassen:p

4x Spellweaver Volute
3x Early Harvest
2x Beacon of Destruction
2x Searing Wind
3x Sulfurous Blast
3x Careful Consideration
2x Evacuation

1x Biorhythm
3x Chatter of the Squirrel
3x Harmonize
4x Rampant Growth
3x Beacon of Tomorrows
4x Compulsive Research

9x Forest
10x Island
4x Mountain
1x Treetop Village

Dus wel 61 kaarten, maar dit heefd nog nooit echt problemen gegeven.

Beacon of tomorrows stelt wel teleur, deze is meestal een 8 mana rampant growth zonder deck verdunning met erbij; Draw a card. Voor de rest heefd alles zichzelf al nutig bewezen.

Als er nog vragen zijn over bepaalde kaarten die niet duidellijk zijn, vraag maar.

P.S. Graag wil ik wel extended maken
P.S.S. Ik weet niet hoe ik de kaarten in links moet zetten en zal dit aanpassen zodra iemand het me zegt. (Ik vond het niet onder FAQ)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

kaart (hebben wij een faq dan? :S)

Later meer reactie, misschien kun je iets zeggen over je budget?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Nico0
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: di jan 13, 2009 4:26 pm
Locatie: Tielt-Winge/Herentals

Bericht door Nico0 »

Ik speel eigenlijk op low budget atm


(Ik dacht dat er naast home FAQ stond, links vanboven onder de banner)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

die faq gaat over de forum software, de card tags zijn er een uitbreiding op.

Met al die sorceries, en zeker met een hoop die je terug krijgt, is spellweaver helix misschien iets beter dan de volute? kijk iig ook ff naar buyback dan. Ik denk verder dat ik zou proberen de gemiddelde casting cost wat omlaag te krijgen, misschien met een kaart als wall of roots die je aan 3 kanten helpt, cc omlaag, mana productie omhoog, defense. Sowieso mis ik dat een beetje, defense, je hebt weinig dat in het begin je tegenstadners op afstand houdt. Je zou relatief simple nog wat treetop villages toe kunnen voegen. Mishra's factory werkt nog ietsje leuker met je harvests. Ik zou verder ook wat landjes zoeken die meer van je of al je kleuren leveren, zeker als je een kleurloze als de factory zou willen spelen. De ravnica block karoos zijn altijd een goed begin.

Je hebt overigens nog niet met ons gedeeld of dit op single- of multiplayer mikt. Multi is over het algemeen iets langzamer en je kaarten moeten iets meer "doen".

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Nico0
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: di jan 13, 2009 4:26 pm
Locatie: Tielt-Winge/Herentals

Bericht door Nico0 »

Wel op de vraag van multi/single-player zou ik zeggen beide, ik heb al gemerkt dat het in beide zijn werk leuk doet. Dit is een luchtig side-project eigenlijk als afwisseling op een deck dat ik wil maken voor extented Hanover.

En spellweaver helix zou leuk zijn in dit deck en ik ga inderdaad eens kijken wat ik allemaal kan weg laten hiervoor. Het deck zal zowiezo wel rond spellweaver volute blijven draaien aangezien de clue van dit deck eigenlijk is dat ik een deck wou maken rond spellweaver volute.

Wall of roots is enorm leuk weer samen met Evacuation dus daar ga ik zeker rekening mee houden in mijn volgende build.



Heel bedankt!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wall of blossoms zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Even verderop heb je ook nog eternal witness, mocht je meer zoeken dat samen werkt met evacuation en wat je een beetje kan helpen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie