Death March uitbreiden

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pacifism
Expert
Berichten: 68
Lid geworden op: do dec 25, 2008 1:03 am

Death March uitbreiden

Bericht door Pacifism »

Ola!,

Heb net het deck Death March van de eventide serie gekocht, zie link voor beschrijving van de kaarten die erin zitten: http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... rcana/1625

Het werkte best goed, maar zit te denken om het uit te breiden/aanpassen.
Zit al aan kaarten te denken zoals:

Pestilence
Hideous Laughter
Evincar's Justice
Spiritmonger

Dit vanwege ik meestal speel tegen weenie decks zoals goblin, elfs, sliver. en soms heeft 1 van die decks protection dus zijn die mass murder kaarten wel handig terwijl mijn beesten net iets meer verdediging hebben om het te overleven.

Iemand tips?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

pernicious deed lijkt me een leuke kaart met het deck. Verder, probeer eens een lijstje te maken zodat we daar op kunnen schieten. Kwamen bij precons niet sowieso suggesties voor hoe het deck te verbeteren, of was dat wel heel lang geleden?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Nico0
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: di jan 13, 2009 4:26 pm
Locatie: Tielt-Winge/Herentals

Bericht door Nico0 »

Wat dacht je van Quillspike met Devoted Druid en dan iets in de trend als Rite of Consumption of Mercy Killing ?
Gebruikersavatar
Pacifism
Expert
Berichten: 68
Lid geworden op: do dec 25, 2008 1:03 am

Bericht door Pacifism »

Pernicious deed is iinderdaad handig, vooral omdat ik tegen low cost weenie decks speel.

Devoted druid en rite of consumption ook goede kandidaten!

Ik zal als ik tijd heb, even een lijstje maken van het deck en de kaarten waarvan ik denk dat die erin moeten.
Plaats reactie