gratis Xth start set

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

gratis Xth start set

Bericht door pi »

Hoi,

toevallig hoorde ik vandaag een magic reclame op de radio en dit klonkt wel interessant. Wat blijkt, Free Record Shop is gratis magic sets aan eht uitdelen voor iedereen die zich registreert via een website.

Start hier en klik een beetje verder:
http://playmagic.nl/waar-speel-je-mee/starter-blister

Je krijgt een start deck, een van degene die je op deze lijst vindt:
http://www.wizards.com/magic/tcg/produc ... deck#deck1

Persoonlijk denk ik dat de blauwe met Arcanis er in je het meeste waarde geeft, maar allemaal zijn ze niet erg om gratis te krijgen denk ik.

Veel succes!

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Sailor
Expert
Berichten: 52
Lid geworden op: di jul 08, 2008 1:39 pm
Locatie: Boxmeer

Bericht door Sailor »

Ik heb op die manier een Shards Of Alara "Intro pack" gekregen je weet wel theme decks. Het deck was esper :D
"But high she shoots through air and light, Above all low delay, Where nothing earthly bounds her flight, Nor shadow dims her way." —Thomas Moore, "Oh that I had Wings"
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

da's niet degene die je zou moeten krijgen :). Heb je er nog ene booster bij gevraagd? ;) Die staat namelijk wel bij de beschrijving van wat het zou moeten zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

ik ga het meten proberen.
zou helemaal super zijn als je het van shards of alara krijgt in plaats van Xth.

trouwens echt een super actie, de kaarten die je krijgt zijn niet echt boeiend, maar er komen zo wel meer mensen in mijn omgeving die magic kennen en spelen, want die mis ik een beetje.
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Gebruikersavatar
Sailor
Expert
Berichten: 52
Lid geworden op: di jul 08, 2008 1:39 pm
Locatie: Boxmeer

Bericht door Sailor »

eej,

ik krijg gewoon zo'n starter daar zit dus een booster standaard in.

@a2thej_b:
ik vind een foil Master Of Etherium niet slech hoor :D
"But high she shoots through air and light, Above all low delay, Where nothing earthly bounds her flight, Nor shadow dims her way." —Thomas Moore, "Oh that I had Wings"
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

ik doelde op de tenth edition packs, ik heb niks tegen een foil master of etherium.

ik kreeg trouwens random een pack van tenth edition, heb nu de groene 'molimo's might' ofzo. zitten echt totaal gen boeiende kaarten in. wel is het een handig denkje om te gebruiken met iemand die het spel niet kent.
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

da's ook het doel van de actie, misschien zelfs een idee om daarna het pakje aan die iemand te geven. Ik geef mijne voor het grootste deel weg.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Sarthex
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: do jan 22, 2009 6:26 pm
Locatie: Kumtich, Tienen, België

Bericht door Sarthex »

sorry dat ik deze "oudere" thread weer ophaal, maar ik ben onlangs op die site http://www.wotc-direct.com/en_BE/register terecht gekomen en ik vroeg me af of dit nog steeds doorging.
moet ook wel weer lukke dat ik net een paar maanden na de kans op een gratis starter deck pas echt begin met magic te spelen :x ...
Give a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.

W:7 D:0 L:2
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

veel bijzonders zit er meestal niet in zo'n starter deck hoor, maar het is ene leuke actie en gratis. Als je een goeie deal wilt en net begint zou ik gaan zoeken naar iemand die gestopt is en zijn verzameling wel weg doet tegen een leuke prijs.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie