Hulp bij elven deck
Moderator: Admins & Moderators
Hulp bij elven deck
Hallo ik ben net nieuw op het forum.
Heb me kaarten weer eens van de zolder afgehaald, en heb sinds een paar weken weer wat gespeeld.
Nu heb ik wat kaarten besteld om in me elvendeck te stoppen.
Graag zou ik wat reacties willen voor eventuele verbeteringen aan me deck.
Het ziet er nu als volgt uit:
16 forest
4xfynhorn elves
4xlanowar elves
4xleaf gilder
4xpriest of titania
4ximperious perfect
4xelvish harbinger
4xsylvan messenger
2xelvish champion
2xdrove of elves
4xjagged scar archers
4xrancor
4xelvish promenade
Heb me kaarten weer eens van de zolder afgehaald, en heb sinds een paar weken weer wat gespeeld.
Nu heb ik wat kaarten besteld om in me elvendeck te stoppen.
Graag zou ik wat reacties willen voor eventuele verbeteringen aan me deck.
Het ziet er nu als volgt uit:
16 forest
4xfynhorn elves
4xlanowar elves
4xleaf gilder
4xpriest of titania
4ximperious perfect
4xelvish harbinger
4xsylvan messenger
2xelvish champion
2xdrove of elves
4xjagged scar archers
4xrancor
4xelvish promenade
- pi
- Archmage
- Contacteer:
hey,
waarom die cijfers achter de kaarten? Speel je ook landjes? Wat is je plan om te winnen? Het lijkt mij dat er veel is waar je elfjes aan dood gaan, misschien moet je denken over een backup plan daar voor?
Kun je ook wat zeggen over het formaat waar je deck voor bedoelt is en je budget?
Laatste tip, met llanowar elves maak je een link naar llanowar elves. Da's handig voor anderen die naar je deck kijken .
mazzel
pi
waarom die cijfers achter de kaarten? Speel je ook landjes? Wat is je plan om te winnen? Het lijkt mij dat er veel is waar je elfjes aan dood gaan, misschien moet je denken over een backup plan daar voor?
Kun je ook wat zeggen over het formaat waar je deck voor bedoelt is en je budget?
Laatste tip, met llanowar elves maak je een link naar llanowar elves. Da's handig voor anderen die naar je deck kijken .
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Bedankt voor de reactie
De cijfers achter de kaarten zijn de manakosten.(had ik voor mezelf erbij gezet)
De rest van het deck word aangevult met 16 forest landjes.
Het deck is bedoelt voor casual play.
Budget is niet zo'n probleem. Kaarten tot 5 euro wil ik er in doen wil er ook weer niet heel veel aan uitgeven.
Wat zou ik er in kunnen doen als backup?(eventueel in combinatie met kaarten die er al in zitten)
En wat zou ik er in kunnen doen ter bescherming?
De cijfers achter de kaarten zijn de manakosten.(had ik voor mezelf erbij gezet)
De rest van het deck word aangevult met 16 forest landjes.
Het deck is bedoelt voor casual play.
Budget is niet zo'n probleem. Kaarten tot 5 euro wil ik er in doen wil er ook weer niet heel veel aan uitgeven.
Wat zou ik er in kunnen doen als backup?(eventueel in combinatie met kaarten die er al in zitten)
En wat zou ik er in kunnen doen ter bescherming?
Wellicht ten overvloede: Officieel zou je deck minimaal 60 kaarten moeten hebben. Als ik nog kan hoofdrekenen, kom ik daar niet aan.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
je hebt nu de "4x " ook tussen de card tags staan, zo gaan de links niet werken.
16 forests klinkt als wat weinig. Ik zou sowieso ook kijken naar non-basics: er is daarmee veel mogelijk en toch niet elk landje hoeft groene mana te leveren.
Ik mis priest of titania een beetje.
mazzel
pi
je hebt nu de "4x " ook tussen de card tags staan, zo gaan de links niet werken.
16 forests klinkt als wat weinig. Ik zou sowieso ook kijken naar non-basics: er is daarmee veel mogelijk en toch niet elk landje hoeft groene mana te leveren.
Ik mis priest of titania een beetje.
mazzel
pi
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
pendelhaven heeft geen nadeel. Sapseep forest is waarschijnlijk niet de mooite, maar gaea's craddle, wirewood lodge of treetop village waarschijnlijk wel. Zoek anders zelf even op non-basics die groen leveren. Verder kun je een kaart als wasteland of mishra's factory ook best overwegen.
mazzel
pi
pendelhaven heeft geen nadeel. Sapseep forest is waarschijnlijk niet de mooite, maar gaea's craddle, wirewood lodge of treetop village waarschijnlijk wel. Zoek anders zelf even op non-basics die groen leveren. Verder kun je een kaart als wasteland of mishra's factory ook best overwegen.
mazzel
pi
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Die mutavault doe ik er maar niet in, idd beetje aan de dure kant.
Net als gaea's craddle gaat net boven me budget.
Het is nu als volgt:
12x forest
4x wirewood lodge
4x fynhorn elves
4x lanowar elves
4x Priest of titania
4x imperious perfect
2x elvish champion
4x elvish harbinger
4x sylvan messenger
4x jagged scar archers
2x drove of elves
4x rancor
4x elvish promenade
4x sundering vitae
Nog meer suggesties?
Net als gaea's craddle gaat net boven me budget.
Het is nu als volgt:
12x forest
4x wirewood lodge
4x fynhorn elves
4x lanowar elves
4x Priest of titania
4x imperious perfect
2x elvish champion
4x elvish harbinger
4x sylvan messenger
4x jagged scar archers
2x drove of elves
4x rancor
4x elvish promenade
4x sundering vitae
Nog meer suggesties?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
als je ook richting multiplayer mikt dan zie je vaak wellwisher in dit soort decks. In 1:1 is hij ook niet helemaal zeldzaam.
mazzel
pi
als je ook richting multiplayer mikt dan zie je vaak wellwisher in dit soort decks. In 1:1 is hij ook niet helemaal zeldzaam.
mazzel
pi
-
- Expert