Beste Pre-constructed deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pacifism
Expert
Berichten: 68
Lid geworden op: do dec 25, 2008 1:03 am

Beste Pre-constructed deck

Bericht door Pacifism »

Ola!,

Ik vroeg mij af wat volgens jullie het allerbeste 60 kaarten pre-constructed deck is wat je kan kopen.
Ik speel volgens mij T1 of T2 dus dat daar rekening mee gehouden kan worden omdat er dan meer kaarten legaal zijn.

Ik bedoel dus welk deck heeft out-of-the-box het meest gewonnen in multiplayer potjes of was het meest effectief.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

precons zijn eigenlijk allemaal niet zo heel goed. Ik denk dat je beste investering de jace vs. chandra of elves vs goblins precons zou zijn. Sowieso zijn er dan wel eigen wijzigingen nodig.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Pacifism
Expert
Berichten: 68
Lid geworden op: do dec 25, 2008 1:03 am

Bericht door Pacifism »

ok dus niet een van de oudere series?
en die goblin en elves ziet er goed uit, maar ik speel vaak tegen een goblin deck en een elf deck dus dat is niet zo leuk voor die mensen, beetje hetzelfde doen enzo.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het probleem is dat als ze een goeie precon bouwen mensen minder reden hebben om boosters te kopen. Dat is ook waarom world championship decks een andere achterkant hebben. Een precon zal dus altijd niet zo heel goed zijn, maar wel net goed genoeg om je te laten ruiken aan nieuwe abilities en om een kans te hebben. Nu ik er over denk, de anthologies and beatdown precon sets zijn ook best redelijk.

Ik heb nog nooit met wat voor deck dan ook van welke precon dan ook verloren (maar heb ook niet tegen veel gespeeld). Ik vrees dat je voor een goede investering beter even door kunt sparen en een kleine verzameling over kunt kopen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie