Booster draft 1e deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
maurice
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: vr apr 17, 2009 3:23 pm

Booster draft 1e deck

Bericht door maurice »

Hoi mensen,

Sinds een paar weken speel ik magic, en heb afgelopen vrijdag (17-4), voor mij voor de 2e keer, een Booster draft gedaan, ALA, ALA, CFX. ik heb, denk ik, wel een leuk deck gemaakt. De boosters waren niet veel, begreep ik al van anderen.

Ik heb er niet mee gewonnen, omdat ik een paar beginnersfouten heb gemaakt. Maar ik doe het om er van te leren, en niet om te winnen.

Graag jullie mening, welke kaart en ik misschien er uit had moeten laten, en welke er juist in had moeten doen.

//deck
//creatures
//black
1x Deathgreeter
1x Tar Fiend
1x Viscera Dragger
//red
1x Bloodpyre Elemental
1x Canyon Minotaur
1x Flameblast Dragon
1x Toxic Iguanar
//green
1x Elvish Visionary
1x Ember Weaver
1x Jungle Weaver
1x Nactal Savage
1x Paleoloth
1x Scattershot Archer
1x Tukatongue Thallid
//gold
1x Goblin Deathraiders
1x Goblin Outlander
1x Nacatl Outlander
1x Sprouting Thrinax
//Sorcery / Instant
//black
1x Infest
//red
1x Dragon Fodder
//green
1x Filigree Fracture
1x Spore Burst
//Lands
1x Jund Panorama
1x Unstable Frontier
4x Swamp
5x Mountain
7x Forest

//sidebord

komt nog!


Laat maar even weten wat je er van vind...



Maurice
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

volgens mij mis je een beetje creatures met power 5 of meer voor de paleoloth. Een 5/5 op zichzelf is niet heel indrukwekkend. Hangt natuurlijk ook een beetje samen met hoe je pakt, want je hebt natuurlijk wel een paar van die creatures. Waarschijnlijk had je niet beter voor in je deck, maar ben nieuwsgierig als hoeveelste pick (ongeveer) je hem gepakt hebt.

Infest is best een goede kaart, maar lijkt minder goed samen te gaan met het tokens maken deel van je deck en de andere kleine creatures. Ik kan me voorstellen dar indien juist uitgespeeld dit geen probleem hoeft te zijn, maar het is in ieder geval niet een kaart die je speelt zodra je kan.

Ik denk dat je sideboard vooral heel belangrijk is zodat we kunnen zien wat voor opties je nog meer had. Kun je misschein ook commentaar geven op of je removal hebt doorgegeven tijdens de draft, 1 infest is wel erg weinig.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie