Te koop COllectie kaarten
Moderator: Admins & Moderators
-
- Expert
Te koop COllectie kaarten
Hoi
ik wil onderstaande verzameling verkopen, wat zou een redelijk vraag bedragd zijn?
Ik zat zelf te denken aan 50-60 euro maar misschien is dat teveel of te weinig?
ZWART
1x Word of Command (Unlimited)
2x hypnotic specter (4th?)
WIT
1x excorcist (the dark)
1x ajani goldmane planeswalker!
2x orim's chant
2x serra's avenger
3x savannah lion (1 unlimited)
1x tivadar's crusade (the dark)
GROEN
1x elvish spirit guide (alliances)
2x jungle lion (portal)
2x glimpse of nature!
ROOD
4x blood moon ( the dark)
1x grim lavamancer
1x mijae djinn (arabian nights)
LANDJES
1x mishra's factory (antiquites) versi B op nedermagic
1x desert (arabian nights)
1x maze of ith (the dark)
1x city of traitors!!!
ik wil onderstaande verzameling verkopen, wat zou een redelijk vraag bedragd zijn?
Ik zat zelf te denken aan 50-60 euro maar misschien is dat teveel of te weinig?
ZWART
1x Word of Command (Unlimited)
2x hypnotic specter (4th?)
WIT
1x excorcist (the dark)
1x ajani goldmane planeswalker!
2x orim's chant
2x serra's avenger
3x savannah lion (1 unlimited)
1x tivadar's crusade (the dark)
GROEN
1x elvish spirit guide (alliances)
2x jungle lion (portal)
2x glimpse of nature!
ROOD
4x blood moon ( the dark)
1x grim lavamancer
1x mijae djinn (arabian nights)
LANDJES
1x mishra's factory (antiquites) versi B op nedermagic
1x desert (arabian nights)
1x maze of ith (the dark)
1x city of traitors!!!
- lord of the squirrel
- Administrator
zoals ik in een ander topic voor verzamling had gezegd, misschien handig te zeggen waar je vandaan komt voor mensen die het niet via de post willen doen.
Voor het toevoegen van kaarten, je kan je eigen post editen volgende keer . En het zijn aardig wat oudere kaarten misschien handig te vertellen wat de staat van deze kaarten is.
Voor je richtprijs zal je zeker wel gaan verkopen. Pi kan misschien betere richtprijs geven
Voor het toevoegen van kaarten, je kan je eigen post editen volgende keer . En het zijn aardig wat oudere kaarten misschien handig te vertellen wat de staat van deze kaarten is.
Voor je richtprijs zal je zeker wel gaan verkopen. Pi kan misschien betere richtprijs geven
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
-
- Expert
- lord of the squirrel
- Administrator
ik moet er zelf even over denken er zitten zeker mooie kaarten bij, voor die prijs is het zeker een mooie optie. Ik heb eigenlijk niet echt superveel geld om aan dit soort dingen uit te geven maar wellicht haal ik mezelf wel even over
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
kun je van de oudere/duurdere scans maken? In mijn ervaring worden zeker oudere kaarten vaak te hoog gerate.
Je factory is de spring versie.
Als de boel echt in de beloofde staat en van de beloofde sets is (je weet het verschil tussen chronicles en the dark neem ik aan?)denk ik dat je eigen richtprijs aan de lage kant zit, maar dat is wel de orde van grote waaraan je moet denken. Ik zou zelf denken aan zo rond de 75.
mazzel
pi
kun je van de oudere/duurdere scans maken? In mijn ervaring worden zeker oudere kaarten vaak te hoog gerate.
Je factory is de spring versie.
Als de boel echt in de beloofde staat en van de beloofde sets is (je weet het verschil tussen chronicles en the dark neem ik aan?)denk ik dat je eigen richtprijs aan de lage kant zit, maar dat is wel de orde van grote waaraan je moet denken. Ik zou zelf denken aan zo rond de 75.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
-
- Expert
Hoi, ik weet het verschil tussen zwarte en witte randen
Ik heb de prijs berekend aan de hand van de nedermagic prijs van de city of traitors, de chants en de goldmane. De rest krijg je er zo goed als gratis bij...
Mochten er geinteresseerden zijn ( tot nog toe niemand?) dan kan ik wel wat fotos of scans regelen, en natuurlijk geld altijd dat als je ze fysiek ziet en je hebt bedenkingen dat de koop dan gewoon niet doorgaat.
Ik heb de prijs berekend aan de hand van de nedermagic prijs van de city of traitors, de chants en de goldmane. De rest krijg je er zo goed als gratis bij...
Mochten er geinteresseerden zijn ( tot nog toe niemand?) dan kan ik wel wat fotos of scans regelen, en natuurlijk geld altijd dat als je ze fysiek ziet en je hebt bedenkingen dat de koop dan gewoon niet doorgaat.
- lord of the squirrel
- Administrator
-
- Expert
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
grappig dat je voor de prijs niet je duurste kaart mee telt Er zit volgens nedermagic nog een kaart bij die 1.5x duurder is dan de duurste van die 3.
Zeer verleidelijk om hoger te bieden, maar mijn geld ligt eigenlijk apart voor wat anders.
mazzel
pi
grappig dat je voor de prijs niet je duurste kaart mee telt Er zit volgens nedermagic nog een kaart bij die 1.5x duurder is dan de duurste van die 3.
Zeer verleidelijk om hoger te bieden, maar mijn geld ligt eigenlijk apart voor wat anders.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
-
- Expert
-
- Expert
- lord of the squirrel
- Administrator