Protection from "Colour" vraag

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
El Pino
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jun 03, 2009 2:00 pm

Protection from "Colour" vraag

Bericht door El Pino »

Als mijn tegenstander een creature met protection from bvb black heeft (bvb Akroma, angel of wrath), en ik speel puur black. Wat zijn dan manieren om deze toch creature toch in de graveyard te doen belanden?

Momenteel heb ik eigenlijk enkel maar kaarten in de trend van "target player sacrifices x creature" (à la cruel edict) als oplossing hiertegen (op een moment dat mijn tegenstander x of minder creatures in play heeft om te sacrificen)

Zijn er zo nog goede tactieken om zo'n creatures te verslaan, als ze reeds in play zijn? Eventueel ook tactieken met andere kleuren als black als de creature tegen deze kleur is beschermd?
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Een optie is een spell die niet target, Damnation bijvoorbeeld.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

Bericht door lord of the squirrel »

target player sacrifices x creatures target de creature niet dus dat is sowieso een optie. Moet je wel die x zo doen dat die kaart er bij zitten want diegene mag zelf kiezen
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

je kunt natuurlijk artifacts proberen, serrated arrows, tawnos´s coffin of oblivion stone bv.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie