4th Edition was mijn eerste serie. Weet nog dat ik Magic bij een vriend zou liggen en die speelde het met zijn broer. Wou het niet uitleggen want dat snapte ik toch niet.
Week erna meteen twee starters gekocht, een Deck gemaakt en ze allebei ingeblikt. Mwahaha.
4th edition, 2 pakes van 60 was voor mij de eerste serie. Ik ben afgehaakt toen de nieuwe lay-out kwam en nu sinds een maand of twee weer begonnen. Probeer nu mijn oude series compleet te maken en af en toe pak ik de nieuwere ook weer mee.
Saint schreef:Jah mensen die toen alpha en beta kochten hadden geen flauwe notie van hoeveel dat nu waard zou zijn ^-^
Oi, hoe waar... mijn eerste pakje was nog net een Arabian Nights pakje (met Juzam Djinn!) Daarna was het vooral unlimited en verder tot dat tijdens Ice Age de prijzen voor mijn kaarten zoo stegen dat ik de zwik heb verkocht. Pas weer sinds een maand of 2 weer begonnen...
T!MM!3 schreef:
Oi, hoe waar... mijn eerste pakje was nog net een Arabian Nights pakje (met Juzam Djinn!) Daarna was het vooral unlimited en verder tot dat tijdens Ice Age de prijzen voor mijn kaarten zoo stegen dat ik de zwik heb verkocht. Pas weer sinds een maand of 2 weer begonnen...
Jammer dat je alles verkocht heb had je leuk kunnen gebruiken, en daarnaast zijn een hoop prijzen nu nog hoger gestegen
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame."- Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652