Zoek Spelers

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DarkFaith
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: wo aug 05, 2009 10:04 am
Locatie: Rotterdam

Zoek Spelers

Bericht door DarkFaith »

Hallo,

Ik ben pas weer begonnen met magic met een vriend van me.Maar het probleem is dus dat er in Rotterdam niet echt veel plaatsen zijn om nieuwe spelers te ontmoeten.Ik woon in Hoogvliet en er is maar 1 zaak die kaarten verkoopt maar daar komt de laatste tijd haast niemand meer :(
Dus als je net begint met magic of al een tijdje bezig ben voeg me toe op msn of xbox live:TheDarkFaith.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

(weet je dat je Rotterdam verkeerd gespeld hebt in je profiel?)

Kun je niet vragen in die winkel of je misschien wat op mag hangen met dta je spelers zoekt? Ik ga met een maand of 2 verhuizen en ik weet vrij zeker dat dat is wat ik ga doen bij de dichtstbijzijnde winkel.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

waar verhuis je heen?
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ikzelf niet zo ver, van net buiten Amsterdam naar net binnen Amsterdam. Met mijn vrienden kan ik sowieso blijven spelen. Maar ik weet dat op ongeveer 700 M vanaf mijn appartement dan een winkel zit die magic verkoopt en een paar nieuwe tegenstanders om ook af en toe eens een potje mee te doen is nooit weg.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

ja dat is best relax jammer hebben ze in groningen niet echt een magic zaakje
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
a2thej_b
Master
Berichten: 198
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 1:45 pm
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

hebben ze in groningen geen magic zaakje?
Ik woon zelf in Woudrichem (brabant), maar heb tijdens een vakantie in groningen (de stad) magic echt goed leren spelen. (leren via zo'n nederlands boekje waar ze de beginselen uitleggen is toch erg lastig) ik ben toen een keer in 'de walrus' geweest, een cafe waar ze veel magic spelen. Ik weet het nog heel goed, ik was er met 3 vrienden, en we deden een multiplayer met een onbekende gozer. ik en mijn vrienden hadden ieder een mirrodin, darksteel, of fifth dawn preconstructed deck, en hij speelde met een gruwelijk deck met oblivion stone en dergelijke. hij sloopte ons alle vier:P

in groningen was het toen in ieder geval wel goed mogelijk om kaarten te kopen en een potje met nieuwe mensen te spelen.
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

ja er zijn wel plekken waar je kaarten kunt kopen, maar er is niet echt zo'n magic winkel waar je ook kan spelen enz. er was er wel 1 maar dies helaas weg gegaan :( daar is een kledingzaak gekomen >.> Of er al niet genoeg zijn in groningen!! maarre in de walrus word vaak gespeelt? want dan moet ik daar ook maar even gaan kijken.

greetz
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
carcassonne
Expert
Berichten: 92
Lid geworden op: ma feb 16, 2009 12:55 pm
Locatie: zwolle

nee ik denk het niet

Bericht door carcassonne »

nee ik denk het niet :D (voor elke straat kleding en voor elke flat kleding) meschien zijn de mannen aan het krimpen en de vrouwen aan het groeien :D zel willen steeds meer onzin :D maar magic ho maar straks krijgen we inplaats van bativia stad een kleding winkel dorp :x (een magic dorp mag er ook wel wezen)
Plaats reactie