Rood fundeck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie

Heb jij een fun deck?

Nee. Dat vind ik onzin.
0
Geen stemmen
Nee, maar ben wel van plan een te maken.
1
33%
Ja en ik speel er regelmatig mee! (zet dan even het idee van het deck hieronder)
2
67%
Ja maar ik vind het eigenlijk niet zo leuk om mee te spelen.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 3

Gebruikersavatar
petermeems
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 3:46 pm
Locatie: Hoogeveen

Rood fundeck

Bericht door petermeems »

Hey!
Ik was gister met mijn rode fun deckje aan het spelen. Ik ben er laatst mee begonnen toen ik merkte dat ik een paar gigantische onzinkaarten heb die nog best grappig kunnen zijn. Ik zal een paar kaartjes noemen: :)


Een leuke kaart waar ik gister een paar kills mee heb gemaakt is Pyromancy en dan een dure kaart in je hand die je op dat moment toch niet kan spelen. Bringer of the Red Dawn bijvoorbeeld :roll: Wel eerst je hand leegspelen natuurlijk, of andere dure kaarten in je hand hebben.


Andere dure reuskaart is: Boldwyr intimidator Die ook leuke een ability heeft. Erg grappig om je opponent's creatures om te toveren in cowards :lol:


Ook erg grappig:
Boldwyr Heavyweights en daarna gelijk Crush Underfoot. Voor al deze reus kaarten gebruik ik 2x stinkdrinker daredevil en ook brighthearth banneret


Verder heb ik 4x Stomping Slabs in het deck, wat erg grappig is. De kans bestaat dat je in een beurt 21 damage doet. Kans is klein, maar meestal pak ik er wel één.


Ik heb er twee keer warpworld in zitten. Zeer leuk in multiplayer. Deze kaart haalt jou en je opponents spel helemaal overhoop. Om verder het spel te beinvloeden heb ik er een epicenter in gedaan en een puppet's verdict


goblin game... tja wat zal ik zeggen.. Je doet een hoop schade. Meestal is dit een suicide kaart.. maar toch grappig :)


Verder zitten er veel manaproduce-kaarten in zoals Grinning Ignus (Werkt erg goed trouwens) en seething song en simian spirit guide



Ik kan iedereen aanraden een onzin deckje te maken. Soms is het gewoon even leuk om mee te spelen als je je serieuse decks even zat bent. Meestal liggen die onbruikbare kaarten toch maar ergens weg te rotten dus zo hebben ze toch nog nut.

Ik word trouwens ook veel minder snel doodgemaakt op een of andere manier :roll:
Groetjes peter!
The soul sheds light, and death is its shadow. When the light dims, life and death embrace. -Nantuko teaching
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

speel bijna altijd met onzin decken :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

een vriend speelde altijd zulke dingen, met name confusion in the ranks. bijzonder irritant, maar kon er mee leven, want dat vond hij leuk, zolang hij maar een win-conditie speelde (wat ie soms wel eens vergat).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie