Ervaringen met winkels

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Ervaringen met winkels

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Poeh, ik heb een vervelende week achter de rug met Magic-winkels. Eerst had ik een M10 Boosterbox gekocht voor een aanstaande boosterdraft. Aangezien ik wist dat M10 binnenkort nergens meer verkrijgbaar zou zijn (uitverkocht tot half september) heb ik ruim voor de draft de box besteld. Omdat ik het gehele bedrag voor moest schieten heb ik de betaling maar even uitgesteld. Dat kon ook, mits dat maar niet langer duurt dan 2 weken.

Na een week kreeg ik een mailtje dat de laatste boosterboxen al waren verkocht aan mensen die weliswaar later hadden besteld, maar eerder hadden betaald. En dat ik nu moest wachten tot half september. Niet correct en dat gaf de winkel ook wel toe. Niettemin erg vervelend aangezien ik die boosterbox dus volgende week per se nodig had. Ik heb toen de boosterbox bij Manamaze moeten bestellen, die maar liefst 10,50 euro duurder is per box. Kleine strop.

Vervolgens heb ik gisteren een aantal Themedecks besteld bij the Summoner. Vandaag kreeg ik een mailtje dat ze toch niet leverbaar zijn. Ik heb het geld al overgemaakt. Ondanks dat hier niet zoveel haast mee was, keek ik al uit naar het nieuwe deck wat ik in gedachte had. Kortom ik heb ze toen maar alsnog elders besteld. Echter was die eveneens een stuk duurder.

Echt balen deze week dus! :x
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

daaaaaaaanm keek bij zwarte lotus en bijna alle booster boxen zijn op :cry:
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ja, heel M10 is praktisch uitverkocht. Er moet opnieuw gedrukt worden. Wizards of the Coast hebben momenteel ook geen voorraad meer. Het is allemaal op. Pas halverwege september wordt de nieuwe voorraad verwacht.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zouden we een nieuwe 'summer edition' krijgen?

Ik vind het #$!% voor je, erg jammer dat dit zo gaat. Ik vind die winkel die dan latere bestellingen eerst laat gaan erg slecht, welke winkel was dat?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

pi schreef:Oy,

zouden we een nieuwe 'summer edition' krijgen?

Ik vind het #$!% voor je, erg jammer dat dit zo gaat. Ik vind die winkel die dan latere bestellingen eerst laat gaan erg slecht, welke winkel was dat?

mazzel

pi
Tja, omdat hij zijn oprechte excuses heeft aangeboden, wil ik de winkel verder niet zwart maken door de naam te noemen. Echter met die ervaring van vandaag met de andere winkel baal ik vandaag opnieuw. Ik betaal deze week gewoon 20 euro extra, omdat winkels hun zaakjes niet goed op orde hebben. Dat is toch al te kras hé? Ik hoop iig dat de Summoner mijn geld snel terugstort.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik had recentelijk ook zo'n ervaring bij the summoner, kwam er op neer dat ik een aantal dingen samen bestelde en het bleek dat een van die dingen uberhaupt niet meer leverbaar is. Ze verwachten wel vervanging met een ander artikel dat er op lijkt, maar die hadden ze nog niet. Als ze dan dat artikel hebben en ik weer ga bestellen dan ben ik 5 euro extra verzendkosten kwijt die ik anders niet had gehad.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

'Ze verwachten wel vervanging met een ander artikel dat er op lijkt, maar die hadden ze nog niet'.

Je bedoelt dat ze verwachten dat je dan maar wat anders besteld, dan je oorspronkelijk had besteld? Ik weet niet of ze het verwachten, maar ze zeiden wel expliciet dat ik ook andere producten kon bestellen ter vervanging. Maar als ik dat had gewild had ik ze wel meteen besteld.

Ik heb al vandaag lopen ruilen voor het deck wat ik in gedachte had met de kaarten uit dat themedeck, en nou blijkt dus dat ik dat deck helemaal niet kan maken. Mede daarom heb ik het nou toch maar bij een andere (veel) duurdere winkel besteld. Toch wel irritant allemaal hoor.

Bij Bazaar of Magic ging laatst ook iets fout (het is een epidemie), maar die hebben me wel een stel leuke kaartjes gestuurd om het goed te maken. Dat kan ik zeker wel waarderen. Dat laat toch zien dat je je klanten serieus neemt. :lol:

Nou, maandag ga ik die boosterbox ophalen, en dan ben ik voorlopig wel weer even klaar met kopen. Dan heb ik iig twee leuke decks, en een vergevorderd soldier-deck, dus dan is het tot oktober wel weer even genoeg. Eigenlijk wil ik ook nog zo'n Time Sieve deck. Bah, wat word je toch hebberig van dat Magic. :oops:
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Jeetje, kom ik nou pas achter dat één van die creatures Legendary is, en dat ik er dus maar eentje in play kan brengen, laat staan dat ik 4 in mijn deck nodig zou hebben (eigen schuld), en dat de Wilt-Leaf Liege per vandaag (!!!!) weer verkrijgbaar is en met twee euro gedaald is in waarde! Kortom ze moeten me wel hebben zeg.... :(
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

ach je kan er toch wel 4 in doen, weet je zeker dat je er altijd eentje in je hand hebt!
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het ging om budget sleeves, ze verwachten binnenkort een ander soort budget sleeve te hebben voor dezelfde prijs.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Nou, weer een zuur geval erbij. Twee Elvish Archdruids en een Jace Beleren besteld, maar zijn nooit aangekomen. Eveneens een ansichtkaart niet die een familielid had opgestuurd op dezelfde dag, dus waarschijnlijk ligt het gewoon aan de post. Ik had het dinsdag moeten ontvangen, dus het wordt met de dag onwaarschijnlijker dat ik het nog binnenkrijg. :cry:
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb wel eens gehad dat een pakketje 5 weken onderweg was. Een paar dagen zegt niks.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik hoop het. Ik hoop het.... :|
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

Bericht door lord of the squirrel »

goed zondagavond kaartjes bij dragonbreath besteld. Meteen betaald, kaarten vandaag binnen gehad. Dus het is lekker snel gegaan, kaarten waren goed verpakt. Throws waren een verdant force (fine) en een foil forest.
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik heb vandaag kaartjes binnen gekregen, maar één kaart is niet N/NM, maar eerder excellent+. Ik baal toch een beetje, want ik heb liever al mijn kaarten N/NM.
Luck never gives, it only lends
Gesloten