Samenvoegen van Deck Hulp en Deck Lists

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Samenvoegen van Deck Hulp en Deck Lists

Bericht door pi »

Oy,

ik wil deck hulp en deck lists samenvoegen aangezien ze vaak hetzelfde doen. Omdat beide populaire forums zijn en dit niet makkelijk terug te draaien zal zijn, eerst even een post hier. Is er iemand die graag deze gescheiden zou zien? En waarom dan?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

Bericht door lord of the squirrel »

Samenvoegen. Het is indirect hetzelfde, je wilt een deck samenstellen of verbeteren als je het hier post. Kan je niet de posts uit de ene eerst archiveren ofzo en ze dan samenvoegen indien je het nog wil terugdraaien.
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

is vrij lastig, het kan wel, maar erg mooi is het niet, dan krijg je shadow topics en zo, iets wat ik behoorlijk onhandig vind. Aan de andere kant verwacht ik niet dat iemand er iets op tegen heeft, maar omdat het om 200 topics gaat wilde ik het ff vragen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Tja, strikt bestaat er een verschil in de intentie van de poster. Als je hem bij decklist post, betekent dat niet automatisch dat je op advies zit te wachten. Aan de andere kant waarom zou je hem dan posten? En daarnaast geeft men ook graag commentaar op een decklist, waardoor het op hetzelfde neer komt in de praktijk.

Wellicht om te laten zien met welk deck je een toernooi gewonnen hebt? Ik zou daar wel benieuwd naar zijn. Maar dat zou eerder in een kopje met toernooien passen, maar hier komen volgens mij meer voornamelijk casual spelers.

Kortom ik ben er ook wel voor om het samen te voegen! :)
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

de enige veel actieve tournooispeler die we hebben post om de zoveel tijd een artikel met ene verslag van een tournooi. Dus ook dat gaat goed. Daarnaast kan hij misschien zelfs soms een suggestie voor zijn deck gebruiken. Ik denk dat in de praktijk de forums bijna altijd hetzelfde doen. Ik ben daarnaast groot voorstander van de index pagina wat kleiner maken door forums samen voegen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het schoot even door mijn hoofd voor een tijdje, ik ga ze nu mergen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie