Mythics vraag

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Saint
Wizard

Bericht door Saint »

Nou dat is dan allemaal duidelijk, ik dacht dat je maar 1 planeswalker per persoon in play mocht hebben, tenminste dat is wat ik uit de regels haalde, maar zal wel niet goed gelezen hebbeh ^^
Mirror Gallery is zeker wel handig alsje een deck speelt met veel legendary creatures :D misschien wel leuk om te hebben.

@Marnix
Ze zullen vast over een paar series dus ook wel met net zoiets als Mirror Gallery komen voor planeswalkers, met iets van "The planeswalkers rule now doesen't apply" of "Each Planeswalker now walkes an alternate planes and do not affect eachother" of wat dan ook :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Marnix14
Expert

Bericht door Marnix14 »

that'd be nice :p
ik heb geen onderschrift!
DutchG0d
Wizard

Bericht door DutchG0d »

er is toch ook nog een oudere kaart met de effect dat de legendary rule geen effect heeft :S volgens mij een blauwe kaart, misschien weet iemand wat ik bedoel :P
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Saint
Wizard

Bericht door Saint »

Ik wist niet eens dat Mirror Gallery bestond dus laat staan nog een andere kaart xD maar misschien weet Pi of Alt het :)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ken geen andere kaart die dat doet. Het is ook niet zo heel boeiend, ik ken niet heel veel legends die ik graag meerdere keren tegelijk in play zou willen hebben. Voor planeswalkers is het wat meer relevant, zeker als er meer gedrukt worden met hetzelfde type.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
DutchG0d
Wizard

Bericht door DutchG0d »

ja inderdaad legends zijn meestal niet zo goed, vooral die van de oudere series waren meestal crap
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Saint
Wizard

Bericht door Saint »

Ik kan me toch wel een aantal legends herinneren die wel aardig waren hoor Rofellos, Llanowar Emissary bijv vond ik niet echt slecht ofz :)
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

maar niet schrikbarend beter dan elvish archdruid of priest of titania bv. Sowieso is rofellos ene van de betere legends om wel vaker te hebben. Maar voor elke rofellos zijn er 10 grote domme monsters.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Saint
Wizard

Bericht door Saint »

Mee eens maar dat is voor een elf deckje, Rofello's is gewoon voor een groen deck ^^ heb er zelf iets van 3 geloof ik, vond ze altijd wel makkelijk
David
Wizard
Contacteer:

Bericht door David »

Bovendien ga je geen Mirror Gallery spelen om meerdere Rofellos, Llanowar Emissary in het spel (of moet ik nu "op het slagveld" zeggen?) te kunnen hebben.
Saint
Wizard

Bericht door Saint »

Niet echt nee zoveel mana hebje nou ook weer niet nodig, verder doet hij weinig
Plaats reactie