Magic/TCG Magazines

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Magic/TCG Magazines

Bericht door Saint »

Ik vroeg me af zijn er tegenwoordig eigelijk nog Magic/TCG magazines zoals vroeger Inquest en Topdeck?
Hoor en zie er eigelijk nooit ergens meer wat over..
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Volgens mij bestaan die niet meer. Ik weet het niet zeker maar de teloorgang van Inquest is niet eens van zo lang geleden. Het internet heeft deze bladen allemaal onnodig gemaakt. Overigens kan je op Daily MTG op de officiële Magic site genoeg interessante artikelen vinden.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja dat wist ik al op internet is genoeg te vinden maar ik vroeg me af of er nog echte magazines waren maar helaas, dacht al dat ze helemaal weg waren maarjah.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik las vroeger twee bladen, The Dualist en Inquest. The Dualist is in september 1999 reeds opgehouden te bestaan, en Inquest in september 2007.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ik heb een tijdje de Inquest gelezen en kocht zo nu en dan wel is een Topdeck, dualist heb ik helemaal nooit gelezen :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

je had ook nog Sideboard van wizards zelf, maar ze zijn bij mijn weten allemaal de dodo achterna.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Dacht ik al, jammer, ik weet niet internet kan je natuurlijk ook alles vinden maar vond dat magazine idee altijd wel wat hebben ^-^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Tarry
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: do okt 15, 2009 9:19 am

Bericht door Tarry »

Ik heb de eerste nummers van Duelist nog ergens en laatst nog een ouder nummer van ebay gehaald voor een $ (I'll buy that for a dollar!). Nostalgie :)
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Wel leuk om te zien ^_^ heb nog een promo x-men kaart (was ook een TCG toen die nooit van de grond gekomen is denk ik) bij zo'n Topdeck gevonden ergens boven in een doos :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie