Portal Three Kingdoms Imperial Seal
Moderator: Admins & Moderators
- CrazyWorld
- Advanced
Portal Three Kingdoms Imperial Seal
Portal Three Kingdoms Imperial Seal wat is deze kaart eigelijk waard?
Zie allemaal verschillende prijzen.
Hoeveel kost deze kaart nou eigelijk?
Zie allemaal verschillende prijzen.
Hoeveel kost deze kaart nou eigelijk?
- CrazyWorld
- Advanced
- CrazyWorld
- Advanced
500 euro kost die ongeveer geloof ik, maar ja als ik hem nodig zou hebben waarom niet ^_^ het is een goede kaart vandaar ook de prijs en het feit dat hij hier en daar banned/restricted is ga hem nou niet onder de prijs verkopen of je moet echt om geld verlegen zitten.
Is hij trouwens in mint conditie? of Slightly Played, of Heavily played? want dan valt de waarde wel een heel end naar beneden al zelfs als hij licht beschadigt is.
Is hij trouwens in mint conditie? of Slightly Played, of Heavily played? want dan valt de waarde wel een heel end naar beneden al zelfs als hij licht beschadigt is.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
- CrazyWorld
- Advanced
http://link.marktplaats.nl/292791853
Dit is de link daar staat ie geen enkel krasje heb hem gekocht en hem in een map gestopt ben geen speler maar verzamelde ze.
Als ik voor die prijs een ander blij kan maken met die kaart mag die hem hebben want ik heb nu een andere hobby. Toen ik ze kocht en spaarde was de zwarte lotus 100 gulden
Die kaart kon je overal toen kopen voor die prijs maar het spel was nieuw en wie weet hoe lang het populair zou zijn o'ja en me vriendin vond het onzin
Ja vond € 250,00 een mooie prijs jij zei 300 maar ik laat hem gewoon op € 250,00 staan.
Waarde officieel € 317,00 zag ik net op de lijst
Dit is de link daar staat ie geen enkel krasje heb hem gekocht en hem in een map gestopt ben geen speler maar verzamelde ze.
Als ik voor die prijs een ander blij kan maken met die kaart mag die hem hebben want ik heb nu een andere hobby. Toen ik ze kocht en spaarde was de zwarte lotus 100 gulden
Die kaart kon je overal toen kopen voor die prijs maar het spel was nieuw en wie weet hoe lang het populair zou zijn o'ja en me vriendin vond het onzin
Ja vond € 250,00 een mooie prijs jij zei 300 maar ik laat hem gewoon op € 250,00 staan.
Waarde officieel € 317,00 zag ik net op de lijst
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik heb ze voor rond de 200 euro aangeboden zien worden. $295 is de laagste winkelprijs die ik zie, dus ook daarom klinkt 200 niet helemaal onlogisch.
Overigens, in 1999, toen de seal uit kwam was de lotus echt geen 100 gulden meer, toen zat hij meer in de buurt van 500 gulden.
Ik wil er wel graag nog eentje, maar heb helaas op het moment het geld niet over. De seal is overigens een relatief slechte, maar zeldzame kaart. Hij is namelijk precies hetzelfde als vampiric tutor, alleen kun je vampy altijd spelen en deze alleen in je eigen beurt. Het is dus goed mogelijk dat het lang duurt voor je iemand er voor vindt.
Hou even op met in elk sub-forum ene topic hierover openen.
mazzel
pi
ik heb ze voor rond de 200 euro aangeboden zien worden. $295 is de laagste winkelprijs die ik zie, dus ook daarom klinkt 200 niet helemaal onlogisch.
Overigens, in 1999, toen de seal uit kwam was de lotus echt geen 100 gulden meer, toen zat hij meer in de buurt van 500 gulden.
Ik wil er wel graag nog eentje, maar heb helaas op het moment het geld niet over. De seal is overigens een relatief slechte, maar zeldzame kaart. Hij is namelijk precies hetzelfde als vampiric tutor, alleen kun je vampy altijd spelen en deze alleen in je eigen beurt. Het is dus goed mogelijk dat het lang duurt voor je iemand er voor vindt.
Hou even op met in elk sub-forum ene topic hierover openen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- CrazyWorld
- Advanced
- CrazyWorld
- Advanced
- CrazyWorld
- Advanced
Black lotus zat in beta (en alpha? geloof ik) dus dat moet '93/'94 geweest zijn, boosters kosten nu ongv 425 euries (zag een sealed boosterbox voor 16000 xD) je zal maar zo'n booster kopen en lord of atlantis erin hebben zitten lol maargoed terug te komen naar je prijs 250 lijkt me redelijk ookal is tutor beter dan deze voor de collector is het toch een waardevolle kaart (ik heb zelf liever een moxie of een lotus als ik toch belachelijk veel geld voor 1 kaart ga uitgeven om eerlijk te zijn hoor ^-^)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
- CrazyWorld
- Advanced
- CrazyWorld
- Advanced