Cube Drafting

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Cube Drafting

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik heb vandaag voor het eerst mee gedaan aan een Cube draft. Voor wie het niet kent. Iemand heeft een selectie van de beste kaarten uit zijn verzameling geselecteerd, en vervolgens gaan we met die kaarten draften. Meestal komt het er op neer dat in de 'cube' 50 kaarten van elke kleur zitten, 50 non-basic lands, 50 artifacts en 50 multi-color kaarten. Ten slotte voeg je dan basics naar believen toe.

Echt heel grappig om in een 'booster' zoveel goede kaarten aan te treffen. Ipv dat je moet kiezen tussen allerlei crap, trof ik oa in mijn eerste booster een Garruk, een Hypnotic Specter, een Ant Queen en een Maze of Ith aan! :lol:

De partijen zelf waren ook erg leuk en close. Ik ben helemaal om, en denk er over om zelf ook zo'n Cube te bouwen. Is er iemand anders hier die al zo'n cube heeft?
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Nog nooit gespeeld, klinkt wel aardig, maar één ding is waarschijnlijk zeker je mag de kaarten uiteindelijk niet houden xD lol
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Suffocation
Expert
Berichten: 79
Lid geworden op: za okt 31, 2009 11:17 am
Locatie: [where the grass is violet, the buildings made out of wood and whre the girls are pretty]
Contacteer:

Bericht door Suffocation »

Voor een beginner moet het dilemma's tot en met geven ;3 Ik ga wat eerst oefenen met en gewone booster draft ~ 
Plaats reactie