Equip Artifacts

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Fewtger
Adept

Equip Artifacts

Bericht door Fewtger »

Even over Equip artifacts. Een enchantment verdwijnt als het betreffende creature vernietigd is. Verdwijnen Equip artifacts dan ook (e.g. Gorgon Flail

Ook heb ik de kaart Howling Mine. Maar hebben mijn tegenstanders (ik speel meestal een 3-way FFA) daar niet meer voordeel aan? (Aangezien zij ook een extra kaart mogen trekken, zonder de mana-kosten betaald te hebben.)
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

nee, verdwijnen niet.

Ja, hebben zij ook voordeel van.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Suffocation
Expert
Locatie: [where the grass is violet, the buildings made out of wood and whre the girls are pretty]
Contacteer:

Bericht door Suffocation »

Het valt te zien of ze daar "meer" voordeel uithalen. Relatief gezien haal jij evenveel voordeel eruit als zij eruit halen behalve als je een of ander idee heb met deze howling mine kaart.
Fewtger
Adept

Bericht door Fewtger »

wacht, heb ik er niet juist nadeel aan aangezien ik de mana-kosten betaald heb, en zij gewoon meegenieten van het effect?
Dragonheart
Sorcerer
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Indien je deze kaart in een "gewoon" deck speelt dan hebben je tegenstanders er waarschijnlijk meer aan dat jij.

Maar indien je een deck speelt dat iets doet met het feit dat je tegenstanders veel kaarten pakken, dan pakt deze kaart weer goed uit voor jou. Ik denk daarbij aan Black Vise of decks die millen.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Plaats reactie