Magic the gathering PC-Game

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

klopt en online zijn de boosters allemaal gesuggereerde winkel prijs tenzij je ze van een particulier koopt, maar die moet je dan wel kunnen vertrouwen. Enige manier om uit MTGO kaarten te krijgen is een complete set maken en die "redeemen", je krijgt dan de set opgestuurd. Dit werkt alleen voor recentere sets.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Hmmm als ze nou gewoon codes op kaarten gaan zetten dat je je eigen kaarten die je daadwerkelijk bezit kan gaan invoeren dan komen ze al beter in de richting want dit is naja gewoon duur
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dat is jaren terug al geroepen en toch loopt MTGO als een trein. Ze zijn met invasion block begonnen, ik geloof ongeveer 2001 en het is er nog steeds ondanks bugs en weet ik veel wat nog meer.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Najah ik denk dat mensen liever geld uitgeven aan virtuele onzin waar je verder in het echte leven niks mee kan dan jezelf helemaal van de stoel tillen en naar een toernooi te gaan met je daadwerkelijke deck :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
cruisin
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 12:31 pm

Bericht door cruisin »

Saint schreef:Najah ik denk dat mensen liever geld uitgeven aan virtuele onzin waar je verder in het echte leven niks mee kan dan jezelf helemaal van de stoel tillen en naar een toernooi te gaan met je daadwerkelijke deck :P
qft :D
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

alsof iedereen uberhaupt tournooien zou spelen, ik hou meer van een groot multiplayer potje bijvoorbeeld. Overigens vind ik MTGO te duur, daarom speel ik op MWS als ik al online speel. Ik moet misschien eens kijken of het de moeite is om complete sets bij elkaar te sparen en te redeemen. Als dat aanzienlijk goedkoper is dan IRL zou dat misschien wel interessant zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ja maar wat ik er uit begrijp moet je gewoon voor winkel prijs boosters kopen etc. wat het dus duurder maakt als gewoon op internet wat boosters bestellen (en met toernooien bedoelde ik eigelijk meetings, FNM, spelen met een vriend of familielid of gewoon een echt toernooi ik formuleerde het alleen een beetje verkeerd)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
Maerthen
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: do sep 17, 2009 1:54 pm

Bericht door Maerthen »

Ik heb een tijdje terug een periode spectromancer gespeeld. Heeft qua spel veel weg van Magic. Dat Richard Garfield een van de spelbedenkers is zal er wel mee te maken hebben. Grootste verschil is dat je elke beurt mana krijgt in verschillende elementen (aarde, vuur, water, wind en een willekeurige afhankelijk van het type speler dat je kiest.Hoe langer je geen kaart uit een bepaald element speelt hoe zwaarder de kaarten die je in deze serie kan spelen.

De kaarten komen op een speelveld van 5 plaatsen. Voor de tegenstander geldt hetzelfde. Verder vallen de creatures elke ronde de tegenoverliggende kaart aan. Wanneer hier geen kaart ligt gaat dit dus van het levenstotaal af.

Was een periode aardig verslavend om te spelen. Ook omdat er een campagne mode in zit. Nadeel is dat wanneer je een redelijke periode speelt je alle combo's en strategiën wel kent, omdat je uiteindelijk maar over een beperkt aantal kaarten beschikking hebt.

Meer info:http://www.spectromancer.com/

Op dit moment heb ik Shandalar maar weer eens van de plank gehaald. Kon het niet laten. Eens in de zoveel tijd moet het maar weer. Als hier een nieuwe versie vanuit zou komen zou ik hem zeker kopen.
Een goede zondebok is beter dan een slecht excuus
Plaats reactie