oblivion ring vs. path to exile
Moderator: Admins & Moderators
oblivion ring vs. path to exile
heyy
wat vinden jullie beter in een soldier deck
4x path to exile
2x oblivion ring
of
4x oblivion ring
2x path to exile
of
3x oblivion ring
3x path to exile
en waarom ?
groetjes
wat vinden jullie beter in een soldier deck
4x path to exile
2x oblivion ring
of
4x oblivion ring
2x path to exile
of
3x oblivion ring
3x path to exile
en waarom ?
groetjes
Your life will set with the sun
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
type 2 = formaat.
Wat voor decks, wat is je metagame? Ik bedoel, als je veel creatures ziet lijtk de path beter, als je ook veel andere dingen ziet is de stone beter.
Ook belangrijk, hoe ziet de rest van het deck er uit.
mazzel
pi
type 2 = formaat.
Wat voor decks, wat is je metagame? Ik bedoel, als je veel creatures ziet lijtk de path beter, als je ook veel andere dingen ziet is de stone beter.
Ook belangrijk, hoe ziet de rest van het deck er uit.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Wilt-Leaf Liege
- Adept
In de huidige Standard Metagame worden toch wel veel creatures gespeeld, hoewel Blauw-Wit met Planeswalkers, Baneslayer en de shroud Sphinx in opkomst is.
Ik zou voor 4 x Path to Exile en 2 x Oblivion Ring gaan. Path to Exile is een instant, en daarnaast onomkeerbaar. Jund heeft bv. met
Maelstrom Pulse nog de mogelijkheid om de Ring te vernietigen. Zeker nu er veel creatures worden gespeeld verdient PtE de voorkeur.
Ik zou dan 2 keer Oblivion Ring in je Sideboard houden, voor als je bv. tegen een Planeswalker Ascension deck speelt.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Ik zou voor 4 x Path to Exile en 2 x Oblivion Ring gaan. Path to Exile is een instant, en daarnaast onomkeerbaar. Jund heeft bv. met
Maelstrom Pulse nog de mogelijkheid om de Ring te vernietigen. Zeker nu er veel creatures worden gespeeld verdient PtE de voorkeur.
Ik zou dan 2 keer Oblivion Ring in je Sideboard houden, voor als je bv. tegen een Planeswalker Ascension deck speelt.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Luck never gives, it only lends
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Daarom 4x Path 2x RingWilt-Leaf Liege schreef:Ik zou voor 4 x Path to Exile en 2 x Oblivion Ring gaan. Path to Exile is een instant, en daarnaast onomkeerbaar. Jund heeft bv. met
Maelstrom Pulse nog de mogelijkheid om de Ring te vernietigen.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?